Gå til innhold

dere som har tatt ks

Anbefalte innlegg

Skrevet

det er nå snart 11 uker siden jeg tok ks, og såret er fortsatt rødt og det har i det siste vært vondt. skal det være slik? fikk se et sår som ble til for 3 uker siden, og det var mye finere. ikke rødt i det hele tatt.

vil legge til at det var hastesnitt. kanskje det har noe med saken å gjøre? håper noen kan svare

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tok ks for 4,5 mnd siden og ARRET mitt er fortsatt veldig rødt. Men kun arret. Skal ikke være rødt rundt hvis du skjønner hva jeg mener...

Og skal vel heller ikke gjøre vondt etter 11 uker - men heller litt ømt.

Hvis det er VONDT og rødt rundt ville jeg bare ringt å fått en legetime , så kan de sjekke om det er blitt en infeksjon....

Men helt normalt at arret er rødt og at det fortsatt er ømt ja..

Skrevet

Jeg hadde ks (ikke planlagt) for 6,5mnd siden. Mitt arr er fortsatt rødt, synes ikke det har vært så stor forandring etter stiftene ble tatt, men det er mindre hovent under. Såret gjør fortsatt vondt hvis jeg går lange turer og f.eks. ved strekkøvelser på trening. Gjør ikke veldig vondt, men synes det er ekkelt at det gjør vondt :)

Skrevet

det er ikke spesielt rødt rundt nei. men det gjør ganske så vondt å ha bukser og truse over såret enda. men det er vell normalt da. greit og høre fra andre med samme erfaring.

Skrevet

ja det var det absolutt lenger enn 11 uker ja!

kunne IKKE ha jeans som traff midt i arret nei... måtte ha over eller under.

syns det høres helt normalt ut så lenge det ikke er rødt rundt, hovent eller vondt når du bare slapper av...

-anonym over-

Skrevet

10 uker i morra siden mitt planlagte ks,har ikke hatt noen spesielle plager,bare den første mnd egentlig da det var ubehagelig å gå lange turer etc. nå er det bare en rød strek og klør litt innimellom...ble sydd og stiftet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...