Gjest Skrevet 6. mars 2008 #1 Del Skrevet 6. mars 2008 Jah, d var jeg kommet t uke 20 gitt!!! Er mitt 3 barn som kommer nå og d er vist en gutt..=) Er veldig plaget av vonde kynnere, som kan vare i mange timer i strekk.. Var just inne på sykehuset for en sjekk, men alt står bra t me babyen og meg.. Men jeg kan ikke unngå å si at jeg er bekymra..=( Men ellers så har jeg d kjempe fint!!! Er blid og fornøyd og har masse energi..=) Men legen sa at jeg må slappe mest mulig av pga di kynnerene jeg har hatt, så d ødlegger litt da.. Men jeg er over lykkelig over at jeg skal få mitt 3 barn og jeg gleder meg så!!! Gleder meg til og me t fødselen.. hehe.. Spiser som en gris for tiden, men har fått helt av smak på "junk food", så d blir mye brød mat og god middag..=) Frukt og grønnt.. Drikker så mye vann, at e snart ser ut som en flaske.. hehe.. Har ikke lagt på meg noe enda, har tatt av meg snart 6 kilo(!!!) , men jordmor s at d ikke var noe problem me tanke på hvor mye jeg spiser.. for d e masse!!! hehe.. har just blittmedlem her, men er kjempe fornøyd..=) Å trives veldig godt!! Gleder meg t t jeg kansje kan bli kjent me noen andre mødre her å, enten om d er førstegangs fødene eller om d er fleregangs..=) Takk for en flott plass!!!!! Klem mimmi.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137067711-min-uke-20/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå