Gå til innhold

Hvor kan jeg få tak i vaniljeekstrakt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

http://www.thespiceshoponline.com/

Denne krydderbutikken er en av Londons mest kjente butikker, og internett butikken deres er veldig bra. Har flere matvenner som handler der, inkludert meg selv. Handler mye i selve butikken da jeg bodde en periode i London.Li

Har bare gode erfaringer, og vanilje ekstrakten er veldig drøy. Tror de kaller den pure. Rødbet pulveret er helt genialt i glasurer til kaker:) Elsker den røykte paprikaen, chili flakene, couscous krydderblandingen (Nigella og Jamie mm. har laget sine favoritt krydderblandinger) og en markoansk blanding som er bedre enn den jeg lager selv.

Slipper unna toll om du kjøper for mindre enn 200 kr. Kan enkelt omregnes i google td. 23 $ in nko.

Kjøpte tre enkle ordre til jul på under 200. De samlet den i en kasse og skrev gift og verdi under 200. Men det kan en aldri vite:)

Annonse

Takk takk!

Skal prøve å finne den nettbutikken, og finner jeg den ikke så har jeg bekjente i Bergen som kanskje vil handle litt for meg.

Har flere oppskrifter som jeg gjerne vil prøve ut. Har hittil erstattet det med hjemmelaget vaniljesukker (en vaniljestang og 250 g sukker kjøres i blenderen- anbefales!), men tror ikke smaken blir like kraftig.

Vaniljeessens er et grusomt brygg som aldri har vært i nærheten av ekte vanilje. Kan kun brukes til semulepudding!

Ja, det blir en farge:) Smaker ingenting, men er et naturlig fargemiddel til mat. Fikk tips av en baker. Har spinatpulver også. Det skal heller ikke smake noe. Liker en ikke tilsettninger osv. så er det midt i blinken, og i tillegg er det et kjempe bra produkt. En veldig fin butikk å kjøpe gaver til matelskere. Får små krydderposer med spennende smaker:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...