Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har hatt tapas i barnedåp?

Var det ein suksess? Blant de eldre også?

Har dere noen forslag til hva vi kan lage? Oppskrifter?

Fortsetter under...

Skrevet

Har ingen forslag til oppskrifter, nei, men ville bare si at det var en SUPER idé! Hvorfor tenkte ikke vi på det??

Lykke til ;-)

Skrevet

Jeg synes tapas og koldbord inneholder veldig mange av de samme tingene, så kan ikke skjønne at det kan være noe problem for noen... For å finne oppskrifter kan du søke på tapas på google og så får du opp uendelig med oppskrifter du kan se på.

Skrevet

KONGEide!!!!

Kjør på :) Finne s masse kokebøker med oppskrifter :)

Skrevet

Vi hadde tapas i navnefesten til lillejenta og det var virkelig en supersuksess, både blant de yngste og de eldste. Hadde bla kyllingvinger, kjøttboller i tomatsaus, ulike sauser (pesto, salsa, aioli), nybakt foccaciabrød, loff, chorizospyd, parmesan med serranoskinke, fylt sopp, brattwurstspyd, kyllingsalat, grønn salat, ovnsbakte poteter, scampi. Åhh herregud så sulten jeg ble nå :)

Skrevet

Takk for mange ideer!

Noen flere?

Annonse

Skrevet

Vi hadde både tapas og koldtbord i dåpen, fikk masse skryt av maten, så det anbefales ;-)

Av tapasgreier hadde vi:

Stekt asparges

salsa

aioli

kjøttboller (m/ salsa, hvitløk, oliven)

ovnsbakte potetbåter

tomat- og rødløksalat med fetaost, balsamico og olivenolje

foccacia

kyllingvinger

grillspyd med marinert kylling

I tillegg hadde vi kjøttkaker, druesalat, potetsalat, røykalaks, spekeskinke, eggerøre og vanlig salat.

Skrevet

Vi hadde tapas og det ble en knall suksess:0)

Farmoren min fylte 80 år noen uker etter, hun skulle ha koldtbord men byttet om til tapas fordi hun syntes det var så godt;0) Fikset små lapper ved maten der det sto hva hver enkelt rett var, det syntes de eldre var stor stas.

Lykke til med dåp!

Skrevet

Vi hadde grill fest vi! Og grønt som tema i stedet for lyseblå (fikk gutt). Det var kjempe vellykket!!!! Send meg en PM hvis du vil jeg skal fortelle mer om det. Jeg liker veldig godt å planlegge "events" og med tiden blir dette en av tjenestene bedriften min skal tilby.

Skrevet

Vi hadde tapas i navnefesten til jenta vår.

Jeg kaldte det "nymoderne koldtbord" til de eldre... ;)

Det var uansett en stor suksess!

Var jo bl.a. kjøttboller, kylling, div. salater - og det spiser jo nesten alle.

Jeg bestilte alt sammen. Lagde kun en ekstra rett (i tilfelle det ble for lite, som det aldri blir...!)

Vet ikke hvor du bor, men jeg bestilte fra vannimunn.no (veldig god mat!)

Ellers kan du jo sjekke gunnarruud.no (de har en lang oversikt over hvilken type tapas de lager. Kan jo bruke det som inspirasjon?)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...