Gå til innhold

Hjelp-erfaringer på testing og testsvar!!??

Anbefalte innlegg

Jeg mener det er 14-15 dager siden eggløsning, og skal da kunne teste.....

I ettermiddag testet jeg negativt(cb), og ble litt lei meg, selv om jeg prøvde å være forberedt. og nå prøver jeg å si til meg selv at det var kanskje det at jeg testet på ettermiddagen og ikke ventet til morgenurinen....

Noen som har opplevd å teste negativt en dag/kveld, for så å teste positivt dagen etter(eller dagen etter det...)?

Takker på forånd for erfaringer og svar!

Fortsetter under...

jepp jepp. Jeg tok en graviditetstest for to dager siden, å den slo negativt ut. Jeg ble så skuffet. Men jeg håpet så masse, att jeg tok en ny en IDAG, faktiskt, der var resultatet GRAVID:)

Og idag er det 17 dager siden eggløsning.

Lykke til:)

19 dager etter forventa mens er det beste tida å teste på...

Fekk negativ test først nokre dager etter at mens skulle ha kome. Testa ei veke etterpå, og den var positiv :)

Morgonurin er best uansett. Og tester du før du skal ha mens, må du ta den om morgonen..... i vertfall CB sine tester.

samme her også ja! Tok test dag 14. etter eggløsning. Den var negativ først, og så svaak positiv dagen etter, dag 15. Men hos legen så var det ikke nok hcg i urin, for at de kunne påvise svangerskap.måtte levere ny prøve etter 72 timer.

tenkte at jeg skulle ta digitaltest i morgen. for å se om den blir "gravid".

føler jeg er det uansett, mens har ikke kommet og har 2 svakt positive tester.

Lykke til

Takk jenter!

Nå skal jeg teste i morra tidlig og så skal jeg gå å kjøpe flere tester til helga :) + at jeg skal til legen med lille-gullet på mandag og da kan jeg jo høre med dem å ang det med hcg nivå.

Annonse

gratulerer Siljepia88 og Lillespiren2!!! Så bra :)

Så artig :)

jeg testet negativt i dag tidlig igjen, men fortsatt ingen mens, så nå skal jeg vente noen dager før jeg tester igjen. Skal holde meg hard :)

Klem

jo det var kjempe gøy :)

Lykke til. Det går nok bra.

Hadde akkurat det samme. satt bare og ventet på mens eller positiv test. tok sist på mandag den var negativ. så i dag var den positiv :D

er nok bare noe med hvor mye kroppen produserer av hcg.

hihi så jeg gikk jo og kjøpe meg folsyre leste det er bra :P

klem

Hvilken test brukte du?? Jeg har dårlig erfaring med quick respons da denne viste at jeg ikke var gravid to tester på rad. Og da var jeg gravid i 5 uke. Brukte så clear blue og den viste at jeg var gravid. Noe som stemte.Den nye digitale til cb er veldig bra(min erfaring) :)

hmmm kanskje det kan være noe. Takk for tips!

Jeg har testet med en billig test, en "gammel" quick respons, som jeg hadde fra sist jeg testet meg.

Har kjøpt vanlig cb nå- kanskje jeg skal kjøpe en digital også.....

fortsatt ingen mens 18/19 dager etter El.....skal vente litt til med å teste, og da skal jeg prøve digital :)

Annonse

æsj! var hos legen i dag og testet negativt. det var på ettermiddagen så jeg stoler ikke heeelt på det. synesd et er så innmari rart at ejg ikke har fått mensen når det er 3 uker siden EL. begynner å lure på om de to testene på EL var feil...???? Rart siden det var en billegtest og en CB!!

Ja ja så ble jeg vel ikke gravid denne gangen da . trist og leit!!

• 3 uker senere...

Er det noen her som tror det er mulig at man ikke er gravid hvis en testet positiv, langt over tida?

Fikk positiv svar på quick response gravitest (streken var ganske så klar, nesten lik kontrollstreken) og er da ifølge terminberegning 6+2...

Lurer på om jeg skal ta en til test, klarer ikke å skjønne det her....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...