Anonym bruker Skrevet 6. mars 2008 #4 Skrevet 6. mars 2008 Tror ikke jeg ville ha satset på det, nei.....
~Maja Mor~ Skrevet 6. mars 2008 #5 Skrevet 6. mars 2008 Sobril gis til psykisk syke mennesker. Hvis du tenker tanken, bør du vær så snill ta kontakt med noen venner eller familie. Her er en oversikt fra felleskaltalogen: Overdosering/Forgiftning: Oksazepam har en aktiv OH-gruppe som formidler hurtig glukuronsyrebinding og som gir redusert toksisitet. Oksazepam har ikke vist noen skadelig innvirkning på blodbilde, lever eller nyrefunksjon. Symptomer ved overdosering er sterkt individuelle og doseavhengige og kan variere fra døsighet, forvirring, ataksi og hypotensjon til respirasjonsdepresjon og koma. Behandling: Ventrikkeltømming. Kull. Du kan havne i koma....Er det det du vil? Du dør ikke. Ta deg sammen bare i kveld!!!!!! Så ser det annerledes ut i morgen. Gjør noe annet enn å tenk på dette. Pokker heller, vet ikke hva jeg skal si!
Mannemii Skrevet 6. mars 2008 #6 Skrevet 6. mars 2008 du kan ødelegge kroppen og blandt annet få alvorlige lever skader for resten av livet. men det høres ut som du trenger å søke hjelp og få noen å snakke med.
~Maja Mor~ Skrevet 6. mars 2008 #8 Skrevet 6. mars 2008 SLAPP AV??????? DUST! Du er ikke normal, et normalt menneske spør da for pokker ikke om sånnt. Jeg har en vennine som flere ganger har tatt overdose med piller, klart jeg reagerer når du spør om dette! DUST!
Legekjærringa Skrevet 6. mars 2008 #9 Skrevet 6. mars 2008 Har ikke lyst til å svare på dette, men kan si deg at du vil ikke ønske åoppleve ev bivirkninger det kan medføre. Hvis du er deprimert er det svært uheldig at du i det hele tatt tar disse tablettene. Ikke finn på å ta så mange tabletter som et rop om hjelp/få oppmerksomhet. Noen mennesker som misbruker tabletter kan ha en økt toleranse og tåle mer enn andre som ikke gjør det. Svarer såpass direkte for jeg fikk en uhyggelig følelse av spørsmålet ditt, for jeg har hatt mange slike telefoner med lignende spørsmål på jobben. Husk at det finnes alltid alternativer. Snakk med noen, ev. ring legevakta vær så snill.
Legekjærringa Skrevet 6. mars 2008 #10 Skrevet 6. mars 2008 Maja Mor: "fint" å opplyse noen som kanskje har suicidale tanker om at han sannsynligvis ikke dør av en slik overdose. Bruk av Sobril kan fremprovosere selvmordforsøk... Uansett om HI beroliger om at det ikke er aktuelt så VET man aldri hvem som sitter og skriver eller i hvilken sinnstilstand personer er i.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2008 #11 Skrevet 6. mars 2008 da tror jeg du får noen netter-og dager med veldig dyp(ikke så god??) søvn! tror ikke du føler deg spesielt opplagt da du står opp igjen da!!!
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2008 #12 Skrevet 7. mars 2008 Det fører til får alvorlig leversvikt og en smertefull død..
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 8. mars 2008 #14 Skrevet 8. mars 2008 da gror det masse hår ut av nesen og ørene dine...
Papegøyeblomst Skrevet 8. mars 2008 #15 Skrevet 8. mars 2008 Hvis du vil ha et helt saklig svar, så ring til giftmiddelsentralen.Eller prøv, så får du jo se... Men det skal veldig mye til, for å klare å dø av en overdose piller, ikke så enkelt som det virker på film/tv... Dessuten risikerer du bare å bli bevisstløs, miste kontroll over blære og tarm (altså drite og pisse på deg), bli pumpa på sykehuset og deretter bli innlagt på akuttpsykiatrisk. Men for all del, lykke til...
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2008 #16 Skrevet 8. mars 2008 Jøss, hvordan er det dere svarer, dere to siste! Ærlig talt!
lengter daler ned i skjul... Skrevet 8. mars 2008 #17 Skrevet 8. mars 2008 det svaret til pinseline er ikke så langt fra sannheten faktiskt.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2008 #18 Skrevet 8. mars 2008 Mulig det, men jeg synes ikke man skal ønske en potensiell selmordskandidat lykke til med tablettsvelgingen...
Papegøyeblomst Skrevet 8. mars 2008 #19 Skrevet 8. mars 2008 Lykke til- svaret mitt var ironisk ment, beklager om noen ikke oppfattet det...Altså lykke til med de "festlige" konsekvensene av å svelge mange tabletter i et rop om hjelp. Snakker av egen erfaring. Vil man virkelig dø, så hinter man ikke til noen, i håp om å bli stoppet.
tittentei... Skrevet 8. mars 2008 #20 Skrevet 8. mars 2008 Eneste grunn man spør om sånt er att da er det rop om HJELP.Ikke vanlig å spør om sånt...
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2008 #21 Skrevet 8. mars 2008 man kan faktisk dø av overdose piller faktisk. ei jeg vet av tok nettopp livet av seg me sovepiller.
Amanda- Skrevet 8. mars 2008 #22 Skrevet 8. mars 2008 kommer litt ann på,.... har du aldri drevet med piller/ annen narkotika før, vl jeg tro at du før en overdose. er man rusmissbruker/narkoman er det ikke sikkert at man får rus en gang. kommer veldig ann på personen og. men jeg vil ikke råde deg til og ta sobrilene.snakk med lege for hjelp vist du har ett problem. (vist dette gjelder deg da)
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 9. mars 2008 #23 Skrevet 9. mars 2008 Hva forventer du at man sverer på ett slikt spørsmål da? Hun sa jo under at hun lurte for gøy! Finn noe annet og si "ærlig talt" over...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå