Gå til innhold

Trenger synspunkter ang. ammefri fra jobb....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er akkurat begynt å jobbe igjen etter mammapermen. Sønnen min er 11 mnd. Jeg ammer fremdeles og har da rett på 2 timer lønnet ammefri fra jobb.

Jeg er super usikker på om jeg skal ta det... HS sier at de skriver bekreftelse på at jeg ammer om jobben min ber om det, og anbefaler å ta de 2 timene hvis jeg ønsker det.

Jeg har tenkt å holde på morgen- og kveldspuppen, men merker jo at jeg ammer flere ganger før kvelden etter jobb.

Er så usikker på om jeg skal ta de timene fri? Har ingen behov for å slutte helt å amme enda, men føler liksom at jeg "skulker" litt fra jobben siden sønnen min er så gammel, nesten ett år. Det er jo strengt tatt ikke NØDVENDIG å amme ennå, men både jeg og gutten min syns det er kos, og jeg vet strengt tatt ikke hvordag jeg skal få han til å sove uten å amme...

Hva syns dere? Skal jeg ta ammefri eller ei?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes du skal ta deg ammefri jeg :-) Jobbe gjør man hele livet nesten. Barn har man bare til låns. Sønnen din trenger det beste :-)

Skrevet

Helt helt enig med 'sovehjerte'

:-)

Skrevet

Ja, tror faktisk jeg gjør det. Er ikke klar for å slutte å amme enda, kjenner jeg. Er nok siste barnet, og tanken på at jeg aldri mer skal amme babyen min mer gjør meg rett og slett litt sentimental...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...