Gå til innhold

hater alle narkomane

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men du høres jo vidunderlig ut.

• 3 uker senere...
Skrevet

så sinnsykt feige anonyme her inne=9...tror ikke du hade vært så frekk viss du var nødt til og skrive ditt nick=)jeg syns de er greit at man vil være anonym her inne pga. situationen...men de er jo bare tull når sånne nøtter som deg kommer in her og er anonym.

og sen for de andre va i helvete gjør du her inne viss du hater narkomaner da? va for rusmissbruk har du lille venn=)

Skrevet

vet du hva? mennesker uten empati er noen ekle dyr!

Skrevet

Jeg vil berre si at dette var ett tåpelig innlegg. jeg har jobbet på en psykiatrisk avd. hvor det var mange narkomane. jeg ser på de som like fullverdige mennesker likevell. jeg blir like glad i de som alle andre. de er bare uheldige og sliter en del.

• 7 måneder senere...
Skrevet

syns narkomane er ganske kule jeg,spesielt janet fra kr.sand!!!

• 1 år senere...
Skrevet

Hvis du hater narkomane, hvorfor gidder du å gå inn på siden som handler om rus da? litt smånysgjerrig kanskje? Jævla dust!

Skrevet

Blir skikkelig oppgitt over sånne innlegg som dette.

Dette er en debatt for folk med rusproblemer.

Vis respekt og ta litt hensyn!!

Du er tydligvis veldig usmart som kan komme inn her å uttale deg på denne måten. Kun for å provosere og starte bråk.....?

Husk at narkomane er også likverdige mennesker, og trenger hjelp og støtte, akkurat som du veldig tydelig gjør. Søk hjelp!!

Jeg har aldri testet narkotika, men har en nær familiemedlem søm døde av overdose for 4 år siden. Hun var et fantastisk menneske!!!!!!!!

Tror du på karma??

ALT du gir av degselv kommer tilbake til deg. Både positivt og negativt.

Prøv å endre holdning. Prøv å hjelp noen, gi litt positivt av degselv og se hva det gir deg tilbake.

Å gå rundt å være bitter i livet ødelegger kun for degselv. Har du ingen integritet???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...