togutter-08og10 Skrevet 6. mars 2008 #1 Skrevet 6. mars 2008 Hvilken ville dere valgt, har valgt? Jeg syns de ser like fine ut, bagene nesten like store. Hjulene er forskjellige, men fine begge to syns jeg. Lurer på om det er sprotsvogndelen det er størst forskjell på. Er det full liggestilling i Teutonia s3? hvilke fordeler ulemper syns dere disse vognene har?
LegallyBlond Skrevet 6. mars 2008 #2 Skrevet 6. mars 2008 Nå har ikke jeg erfaring med noen av vognene, kun lest om dem og sett dem. Men jeg ville valgt teutonia av de to. Synes sportsvogndelen til teutonia virker mye bedre til baby enn brio sing. Den er mye lunere, har helt rett liggestilling, har mulighet for liggeforlenger som gjør sportsvogndelen mye lunere (greit siden bagene ikke er så store og mange barn vokser ut av dem rundt 5-6 mnd gamle), den har mulighet for lufting i kalesjen på sommeren og den skal ha forholdsvis god demping. Synes også det ser ut som den tåler vinterføre bedre, men det vet jeg jo ikke =) Synes egentlig at sportsvogndelen på brio sing ser veldig åpen ut. Helt greit når ungen blir litt eldre, men ville ikke hatt f.eks en 6 mnd gammel baby i den midt på vinteren...
allegodetingertre Skrevet 6. mars 2008 #3 Skrevet 6. mars 2008 Jeg ville valgt teutonia spirit s3. Full liggestilling og lun vogn. Regner med at Brio Sing kanskje har endel barnesykdommer siden den er såpass ny.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå