Nr4? 💓 Skrevet 6. mars 2008 #1 Skrevet 6. mars 2008 Jeg skal nå kjøpe en barnestol, og synes jeg leste om en stol som hadde så og så mange kilo bakovervendt, så kunne man snu den og da tok den flere kilo!husker ikke helt hva den het.. Men, noen som har en type som bare er umistelig?Så utrolig mye å velge mellom!
Nr4? 💓 Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #2 Skrevet 6. mars 2008 han er bare 4 mnd..men an vokser snart ut av den vi har jo..
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 6. mars 2008 #3 Skrevet 6. mars 2008 Er jo kjempemange og velge mellom, ja! Vi har en Akta Graco Cosmic Comfort som kan brukes både bakover- og forovervendt. Byttet til denne da mini var ca 5 mnd og har vært fornøyd til nå iallfall! Nå er lillegutt blitt 7 mnd og trives godt i bilsetet. Anbefales på det sterkeste fra oss iallfall:)
3søte små Skrevet 6. mars 2008 #4 Skrevet 6. mars 2008 Helt klart Be-safe izi kombi x1..dette er en helt utrolig god stol!!! den her en feste mekanisme som slår alle andre stoler, står som støpt i bilen..den har tre forskjellige liggestillinger. god støtte på hele kroppen! jeg har hatt forskjellige stoler, der iblandr acta graco..det er også en god stol, men hadde ikke tvilt om jeg skulle kjøpt igjen...--helt klart Be-safe.. den kan brukes begge veier,,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå