Gjest Skrevet 6. mars 2008 #1 Skrevet 6. mars 2008 Prøver på nytt og rope på deg siden det ikke går og sende deg PM. Hvordan har det gått?? Er du blitt ruger nå??
Mumrikken :) Skrevet 7. mars 2008 #2 Skrevet 7. mars 2008 Hei igjen du! ) Kjekt å se at du tenker på meg c",) Hadde ikke med meg pc`n til Trondheim så jeg har ikke fått vært på nett. Nå er jeg hjemme igjen -og ruger ja ;-)) Ruger på to fine, 4 og 5 delte egg. De fikk ut 8 egg, 6 ble befruktet, men "bare" to utviklet seg bra nok. Så vi fikk ingen på frys da.. :-( Men vi får håpe vi slipper å tenke på at vi trengen flere egg fremover )) Begynner å bli litt småsliten og lei av hormoner og styr frem og tilbake. Kan virkelig ikke forestille meg hvordan de som har vært gjennom dette opptil 10 ganger holder ut!! Offa meg.. Slimhinna mi var jo selvfølgelig ikke optimal denne gangen heller, rundt 5 mm. Legen fastholder riktignok på at forskning viser at alt over 4 mm er godkjent, men kjøper egentlig ikke den helt da..Nå går jeg på progynova kuler 2stk x3, og skifter østrogenplaster hver 2 dag. Krysser fingrene for at dette skal gjøre susen! Hvordan går det med deg da Frøya? Håper dagen nærmer seg for dere også nå!! :-) Har ikke fått lest noe innpå her så det er mulig du har skrevet noe om forløpet ditt videre!! Flott med en Riga tur nå når det ENDELIG GÅR MOT VÅR!!! )) Masse klemmer og mange gode tanker sendes )
Gjest Skrevet 7. mars 2008 #3 Skrevet 7. mars 2008 DER var du ENDELIG:O))) Nå begynte jeg og bli alvorlig bekymra for deg, altså!! Regnet etterhvert med at du sikkert ikke hadde nett-tilgang der du var, men huff. Ble nesten redd for at det hadde skjedd noe... Så flott at du er blitt ruger!! HURRA!! Denne gangen SKAL det gå veien!! Er det ikke han der Lindeberg-fyren i Danmark som sier at slimhinne på 5 er ok, da? Og han skal jo være meget flink! Dette går så bra, så, Mumrikken:o) Det går helt fint med meg:o)) Ingenting nytt siden sist. Blir ruger i uke 16 eller 17, regner jeg med om alt går bra med donor. Er begynt og bli litt småbekymra, da...De har fått ny koordinator ved klinikken (den gamle sluttet helt i slutten av februar), og han nye er visstnok dårlig likt blant norske og svenske jenter....Han svarer utrolig seint på mail (om han svarer i det hele tatt..), forandrer medisinene som den gamle koordinatoren tidl har foreskrevet uten noen nærmere forklaring, og ei av de svenske jentene fikk ikke beskjed om og ta Progesteran etter innsetting,så hun begynte og blø på rugedag 3... Synes dette ikke høres bra ut i det hele tatt... Jeg har sålangt KUN gode erfaringer med denne nye fyren. Han har svart meg UTROLIG raskt på mail, og medisinene mine er til nå de samme som i Finland. Bare så redd for at det skal bli noe tull når alvoret starter og det nærmer seg innsetting. Riga på våren, ja. Jeg storgleder meg til det:O))) Blir skikkelig kos og oppleve byen!! Klemmer i haugevis sendes din vei:O))))
Mumrikken :) Skrevet 7. mars 2008 #4 Skrevet 7. mars 2008 Huff og huff.. Han fyren høres ikke helt god ut nei! :-( Men tror du bare skal senke skuldre og satse på at dine egne erfaringer så langt er retningsgivende i ditt case!! Det kan jo hende at han var litt usikker eller gjorde noen brølere i begynnelsen, men en lærer jo av sine feil! Uansett så får du bare stå på for deg selv og kreve begrunnelser på alt av medisiner/ikke medisiner du ev får. Av egen erfaring ser jeg at leger ofte stopper opp og tenker dersom du stiller direkte spørsmål ang behandling/ikke behandling. Tror det går bra jeg Frøya!! :-) Skal jammen sjekke opp hva Dr Lindberg mener om 5 mm.. selv om det ikke kan gjøre noe fra eller til i dette tilfellet.. Men uansett så ser det ikke ut som jeg får noe tykkere slimhinne, så da er det greit å vite hva en ev kan forvente senere også. Nå er middag, et par timer på sofan og så på jobb. Ønsker deg en strålende helg så lenge ))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå