elskerpusenmin og lillegutt Skrevet 6. mars 2008 #1 Skrevet 6. mars 2008 Jenta mi har blitt 7 mndr, så vi har skiftet bagen over til sittedelen av EW sky. Men hun får sol hele tiden i ansiktet og blir forståelig nok irritert. Finnes det solskjerm til denne delen?? Eller er det myggnettingen jeg må bruke? Synes den ble plutselig så innmari upraktisk. Dumt for jeg har vært fornøyd med den til nå....:-(((
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2008 #2 Skrevet 6. mars 2008 du skal vel ikke selge babybag delen=)?? jeg har brukt solskjermen til teutonia, kjøpt på lilleprinsen.no. passer perfekt på=)
engletrollet Skrevet 6. mars 2008 #3 Skrevet 6. mars 2008 Det er noe som heter shade a babe. Den har UV filter o skjerm som gir bedre skygge enn bare kalesje: http://www.babyzoop.co.uk/gear/shadeababe.htm
elskerpusenmin og lillegutt Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. mars 2008 Tusen takk :-) da har jeg bestilt solskjermen på lilleprinsen. Kan selge bagdelen ja, har jo ikke bruk for den nå. Den er svart.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2008 #5 Skrevet 6. mars 2008 hvor mye skal du ha for den bag delen? er det med høy skygge eller lav skygge? og hvor bor du? mange spm dette=)
elskerpusenmin og lillegutt Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 6. mars 2008 Bor i gjøvik området...lag eller høy skygge? Det skjønte jeg ikke, tror det er lav. Kan du ikke sende meg en pm?
5eller6 Skrevet 6. mars 2008 #7 Skrevet 6. mars 2008 ja, det er to typer bag til sky vogna. =) vet ikke hvordan du sender pm. men du kan prøve å sende meg en?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå