Anonym bruker Skrevet 6. mars 2008 #1 Skrevet 6. mars 2008 Hva ville dere valgt? Hvilken er best å trille? Timmy har jo full liggestilling, scooter bare nesten. Men trenger man full liggestilling når ungen er blitt så stor (et år)? Når man triller i bakker er det vel uansett best å ikke ligge 100% flatt? Timmy er vel et halvt kg lettere, men det har vel ikke så mye å si? Hmm...
LegallyBlond Skrevet 6. mars 2008 #2 Skrevet 6. mars 2008 Jeg har timmy, og er veldig fornøyd med den. Likevel tror jeg kanskje jeg ville gått for scooter siden den har hele 10 cm lenger liggelengde. Vil tro at det går helt fint at et barn på 1 år ikke ligger helt flat, enig i at det er bedre å ikke ligge 100% i bakker. Timmy er litt nettere vogn en scooter, litt lunere kalesje og mulighet for å fjerne deler av kalesjen om sommeren, den har også avtagbar sportsbøyle. Var dette som gjorde at jeg falt på den da jeg kjøpte den, men da trodde jeg liggelengden var lik. Hadde jeg visst at scooter var lenger så tror jeg at jeg hadde gått for den.
Minnie Mom Skrevet 6. mars 2008 #3 Skrevet 6. mars 2008 Jeg har en Timmy 2008 modell og den er knallfin! Ville absolutt ha gått for den. Synes det er praktisk at man kan legge ned ryggen, ta av kalesjen bak og ikke minst synes jeg den er finere.. ) Kjempegod å trille også.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2008 #4 Skrevet 6. mars 2008 Tusen takk for svar! Jeg sitter her med broskjyre på begge to. Der står det at innermålene på sittedelens lengde på scooter er 87 cm og på timmy er 90 cm, så utifra det er timmy faktisk 2 cm lengre, hmm...
LegallyBlond Skrevet 6. mars 2008 #5 Skrevet 6. mars 2008 Da jeg kjøpte vogn så stod det 90 cm på begge to, men det at scooter er 100 cm er målt av flere forskjellige som har vognen. Var en debatt her inne. Så du kan jo ta med deg målebånd og sjekke =)
LegallyBlond Skrevet 6. mars 2008 #6 Skrevet 6. mars 2008 KOm forresten på en ting til, emmaljunga scooter får du kun med standard hjulene. Timmy kan du velge lufthjul til mot ett tillegg i prisen (300 kr eller noe). Jeg liker lufthjul best, men er jo delte meninger også her!
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2008 #7 Skrevet 6. mars 2008 Oki, takk for svar igjen! Jeg syns scooter er finest så det blir nok den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå