Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er 25 uker nå og har fått mer og mer vondt de siste fire ukene. Plagene begynte midt i korsryggen, men har flyttet seg litt rundt. Har mest vondt i setet nå, fra halebeinet og ut på begge sidene i skinka. Stråler av og til nedover lårene, verker av og til i hofter og lenger opp i korsryggen. Kjennes som jeg har falt og slått meg. Trodde bekkenløsning alltid kom i lysken og skambeinet. Har vondt her og av og til, men ingenting i forhold til baksiden. Noen som har noe erfaring på området?

Fortsetter under...

Æ e i uke 15 å begynt å plages me korsryggen.

Snakka me en venninna som har nettopp fått baby,å ho hadde samme plagene som dæ,å ho hadde bekkenløsning,så d kan være bekkenløsning. Kanskje du ska ta kontakt me legen din? Så får du envisning til fysoterapaut.

Ja, det er bekkenløsning.

Lysken, bekkenbunn, korsrygg, haleben, skamben osv. Dersom det er vondt å bevege seg, sitte lenge i ro, snu seg i senga etc., så er det bekkenløsning.

Jeg har bra med erfaring på området, sliter med bekkenløsning for 3. gang. Beklager å si det, men det blir bare verre og verre for hvert svangerskap :/

Ta kontakt med legen din, få henvinsing til fysioterapeut.

Fysioterapi er gratis for deg som er gravid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...