Gå til innhold

Jennamor går over streken med personangrep pga barnløshet i denne tråden!!SLETTES!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, jeg kan jo gjerne si min mening her jeg også da!

At det til stadighet er folk her inne som er uenig om saker og at diverse innlegg kan bli til en viss grad veldig "krasse" er vel ikke noe man kan komme forbi når vi er så mange forskjellige mennesker her inne. Man kan ikke väre enig med alle hver gang. Men det som faktisk skuffer meg utrolig mye er at når det blir skrevet saker som:

"til kristin23prøveråfåbabymenklarerikke-hmkanskjeengrunntildet?"

At det ikke blir tatt seriöst at det oppleves som utrolig sårende og leit at man kan angripe folk på den måten og at det liksom er OK!!!???

Jeg er ikke redd for å si at det som ble skrevet der virkelig såret meg, om jeg hadde villet involvere meg i en kranglediskusjon om IVF så hadde jeg kunne takket meg selv om jeg fikk ett sånt utsagn.

Men i den tråden diskuterte vi innhandlig av mat, hvor jeg ikke synes at det Jennamor skrev var realistisk.....

Men til slutt må jeg også få si at jeg alltid har likt meg her inne, men skal det utvikle seg til at det er greit med denne typen utsagn tror jeg at jeg finner meg ett annet forum å väre på....

Og om utviklingen går i den retningen er det sikkert flere her inne som "hopper på samme tog"

Utrolig skuffa!

Jeg er enig i at den kommentaren du regagerer på er ufin.

Men synes at det er du som i den tråden starter med å være nedlatende overfor en annen på en helt unødvendig måte. Du gjør ditt beste for å såre en annen, og så reagerer du på selv å bli såret.

Det er selvfølgelig alltid et alternativ å slette hele tråden, men det går i såfall ut over andre enn dere som krangler, slik at sanksjonen i såfall rammer de som ikke har gjort noe galt.

Annonse

Jaja, så er den standaren satt her inne hvertfall! Ja jeg var sikkert ufin, men har ALDRI så lenge jeg har värt her inne noen gang dratt utnytte av at det er visse mennesker som har problemer med å få barn eller liknene problemer! Men det er tydeligvis greit at noen sårer andre på det aller svakeste punktet!!

Du burde fatte og begripe at for noen mennesker kan en sånn komentar få alvorlige fölger!!

Hva faen er vits med en moderator om den ikke skal väre obdjektiv!!!

Moderator Hanna du sier at en løsning er å slette hele tråden og det vil gå ut over andre,hva med å bare slette de innleggene det er snakk om,det har dere gjort før,så det vet at jeg går. Det er en rar form for sensur dere driver med her inne.

Har sagt det før og sier det igjen,denne siden er ikke mye seriøs,noe jeg ikke er redd for å si.

Det er riktig at det går an å slette enkeltstående innlegg i en tråd. Dersom mange innlegg blir fjernet, så forsvinner sammenhengen i tråden, men jeg kan godt fjerne den ene setningen som var verst.

Generelt sett synes jeg det er noe spesielt å først være nedlatende og kjip mot en annen, for så å be om sanksjoner i forhold til den andre uten samtidig å beklage egen atferd.

Kan jo bli spennende denne tråden også da når dere skal fjerne alt som *såre* mennesker ikke tåler....? Som igjen kan høvle over andre!!

Husker jeg ikke rett så var vel ingen av de noe bedre enn den andre=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...