Gå til innhold

Stor sjanse for å miste melken når man slutter med nattamming?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vurdert å kutte ned på nattamming, men ønsker ikke å redusere melkeproduksjonen...

Blir det automatiskt mindre melk på dagtid også om man slutter å amme om natten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, jeg har ikke ammet sønnen min på nattan på 3 mnd. Det går helt fint, har nok melk i massevis. Hilsen ei med en sønn på 5mnd:)

Skrevet

Takk for svar. :-) Min er 4,5 mnd.

HI

Skrevet

Jenta mi er 3mnd og har selv "vent seg av" med nattpuppen fordi hun sover hele natten.

Jeg hadde nesten ikke melk igjen og må nå vekke henne på natten for at hun skal spise, ellers har jeg ikke nok til henne på dagen.

Så det er nok veldig individuelt..

Skrevet

Dette går seg nok til selv, skal du se :-) Jeg har sluttet med nattamming, men har fortsatt melk nok til jenta mi på 8 mnd på dagtid allikevel. Hun får pupp 3-4 ganger i løpet av dagen nå, fordi hun spiser godt med fast føde også. Puppene virker ikke like "fulle" og harde som før, men så lenge jenta mi ikke klager, vil jeg tro hun får mer enn nok! Deilig å slippe og våkne i en dam på lakenet om natten, hehe.. ;-)

Skrevet

Lillemann er 3,5 mnd. og har aldri vaert saa opptatt av nattmat... Vekket ham de fòrste ukene bare for aa faa igang produksjonen. Naa stoler jeg egentlig blindt paa at lillemann styrer selv, jeg... Som regel sover han natten igjennom, andre ganger har han òkedògn og spiser baade dag og natt... Er det ikke saann det skal funke, da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...