Gjest vierge&musovic Skrevet 6. mars 2008 #2 Skrevet 6. mars 2008 Nestle og hipp. Nestle fordi det er et godt produkt og en kjent merkevare som har holdt god kvalitet i alle år. Hipp fordi det er den eneste frukten datteren min liker. Småfolk bruker vi ikke da det smaker høgg.
Yrha Skrevet 6. mars 2008 #3 Skrevet 6. mars 2008 Jeg syns Hipp smaker best. Og lillegutt liker det best fordi det er ganske 'glatt'!
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2008 #4 Skrevet 6. mars 2008 jeg mener hipp, er mye berde å fylle ungene med sunne matvarer,det kommer nok dårligere mat senere når de får bestemme selv.. =)
Gjest Skrevet 6. mars 2008 #5 Skrevet 6. mars 2008 Nestlè som oftast. Det er billigast(iallefall her) og lettast å få tak i.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2008 #6 Skrevet 6. mars 2008 her går det i nestle. gullet spytter alt annet ut att.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2008 #7 Skrevet 6. mars 2008 Hipp i middagsglass, for det er det eneste vesla vil ha. Hipp og Småfolk i grøt, fordi Nestle smaker papp Alle tre sine fruktpureer, for de er ok alle sammen
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 6. mars 2008 #8 Skrevet 6. mars 2008 Mest Hipp. Nestle kjøper vi ikke av prinsipp. Kjøper litt småfolk middagsglass av og til, men jenta vår er så kresen at hun aller helst bare vil spise HIPP sin Spagetti Bolognese. Hun liker ikke småfolkgrøt. Kjøper av og til frukt fra Hipp. Småfolk finner jeg alltid bare med blåbær og jeg har ødelagt noen bodyer med det allerede:(
Nusse_83 Skrevet 6. mars 2008 #9 Skrevet 6. mars 2008 litt av alle tre, men liker godt hipp sine produkter. synes ofte det blir litt mye klumper i grøten fra nestle
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 6. mars 2008 #10 Skrevet 6. mars 2008 Hvetegrøt med havre fra Nestle til frokost, middagsglass er til nå Nestle og Hipp sine, mest fordi Småfolk sine middagsglass som jeg har funnet har kålrot i seg og det er ikke magen til lillegutt så glad i enda iallfall, og så bruker vi Småfolk sin kveldsgrøt til kvelds:) Så her er det i grunnen en salig blanding;) Hehe... Fruktmos lager vi mest selv, men har noen ferdigbegre i skuffen hvis vi skal bort. Da bytter vi på Hipp og Nestle... Bruker nå 6 mnd-produktene. Kan jo hende det endrer seg litt etter hvert???
ateena_k Skrevet 6. mars 2008 #11 Skrevet 6. mars 2008 vi bruker nestle banan og aprikos grøt fordi han liker den. Har akkurat bynt med småfolk godnatt grøt til kvelds å det har vært veldig populært:) av middagsglass liker han hipp sine best. spes di med nudler:P men di står så kort i kjøleskapet så bruker mye nestle. små folk sin er han ikke no fan av men prøver avogtil siden di har litt sånn "husmanskost". liker nestle sine fruktmoser best.. konklusjon: Vi varjerer:P
Yo&La+spire Skrevet 6. mars 2008 #13 Skrevet 6. mars 2008 Nestle boikotter vi. Av hipp og småfolk går det mest i småfolk fordi det er lettest å få tak i. Hipp finner eg bare med en smak.....og bare fra 6 mnd. Snuppa spiser bare grøt da, middagen og fruktmos lager/lagde eg selv.
2 gutter og 1 jente Skrevet 6. mars 2008 #14 Skrevet 6. mars 2008 naar han va mindre ville han bare ha hipp, for nestle sin middag har saa store biter. naa er nestle favoritten, og han liker store biter aa tygge litt paa. Bruker nestle sin groet baade kveld og morgen. Smaafolk sine middagsglass er jo rett og slett faele.... GRUFF!!!!!
Sol + spire Skrevet 6. mars 2008 #15 Skrevet 6. mars 2008 Vi bruker Hipp mme. Når det gjelder middagsglass så kjøper vi både hipp og nestle. Vi begynte med Hipp da hun fikk så vondt i magen av nan. Der jeg bor er det nestle sine proukter som det finnes mest av. Men vi er veldig fornøyd med både nestle og hipp sitt sortiment.. Er enig i at småfolk sine produkter smaker fælt. Lillemor vil overhode ikke ha noe av det.
*Biola* Skrevet 6. mars 2008 #16 Skrevet 6. mars 2008 Hipp går virkelig unna her! Men kjøper litt forskjellig..
tonemelone Skrevet 6. mars 2008 #17 Skrevet 6. mars 2008 Hipp sin havregrøt til frokost! Han liker den så godt at han hiver etter pusten, og ler når han spiser! MME fra Nestle, NAN2. Hipp sin fruktmos, småfolk sin sviskemos, og småfolk sin kveldsgrøt... :-)
Jeanskin Skrevet 6. mars 2008 #18 Skrevet 6. mars 2008 Nestle grøt fordi det er billigst, liker godt Hipp sin fruktmos med fullkorn i, føler det metter litt mer. Middag lager jeg mest selv, men foreløpig har hun ikke likt nestle sine glass de gangene jeg har prøvd det.
HAPPY MOM<3<3<3 Skrevet 6. mars 2008 #19 Skrevet 6. mars 2008 Her gikk det mest i nestle i begynnelsen, grøt og glass Nå er det i motsetning til dere andre her småfolk det går mest i, spesielt fiskeboller, fiskegrateng og kjøttkaker- syns de er gode jeg, litt mere smak... Hipp er ikke mini noe begeistret i. Fruktbeger bruker vi fra alle tre, men lager dette endel selv også.
Capricornia Skrevet 6. mars 2008 #20 Skrevet 6. mars 2008 Boikotter Nestle, fordi det er et firma som driver uetisk. Hipp elle småfolk middagsglass, eller lager selv. Hipp fruktmos. Men svigermor kjøper bare nestle, så det bytter vi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå