Gå til innhold

august/sept/okt mammaer snart klare for et treff i Lillestrøm

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 1 måned senere...

Hei igjen!

Har ikke vært så mye respons på denne her, men kanskje flere interesserte nå som vi er kommet til mai:) Eg venter selv tvillinger, kom som litt av et sjokk, hehe, men hadde vært gøy å treffe flere som skal ha i dette tidspunktet. Det er vel heller ikke nøye hvilke måned du skal ha, er vel bare å hive seg med.

Må nett høre om eg får respons før vi avtaler noe mer:)

Camilla

• 2 uker senere...

Annonse

Hei,

Jeg bor i Oslo, men flytter i nærheten av Lillestrøm i løpet av kort tid. Jeg har termin 2. september og vil gjerne treffe andre i samme situasjon. Vet ikke helt om planene mandag enda, men satser på å kanskje komme hvis det er i orden :)

Annonse

Oh, hjelpe meg, sovna rett ut på sofaen etter jobb og våknet nå for en halvtime siden av at magen rumla... :-( snufs..

Håper dere hadde det helt topp og at det blir et treff snart igjen!! ..som jeg klarer å holde meg våken til..

Ja, takk for i går jenter!! Du må fortelle når du får resultatene på prøven, Anita. Krysser fingrene for deg :)

Og lykke til på 3D jenter! Gleder meg til å høre hvordan det var. Kanskje jeg kan få noen argumenter for å overtale sambon ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...