MammaTil Hjertebarn+1 gutt til Skrevet 6. mars 2008 #1 Skrevet 6. mars 2008 Testet positivt på graviditetstest i dag!! Jippi! Er 4+3. Off lenge igjen, men nå er vi i gang Skal ikke fortelle det til venner og familie ennå, så jeg må liksom få det ut til noen. Det er godt å ha dere å si det til Krysser fingrene for at alt går bra!
shanty73 Skrevet 6. mars 2008 #4 Skrevet 6. mars 2008 Åååå gratulerer!!! Dere begynner å bli noen som er gravide nå... hihi så moro.. Lykke til!!
Mersa og gutta <3 Skrevet 6. mars 2008 #5 Skrevet 6. mars 2008 wohooooo!! Gratulerer!! :-) Fingre er krysset! Du må skrive deg på gravidlisten vår! Ligger en tråd lengre nede :-)
Sessa ruger igjen... Skrevet 8. mars 2008 #7 Skrevet 8. mars 2008 Grattis!!! Så spennende! Nå begynner det å bli mange gravide her!!!
Mersa og gutta <3 Skrevet 7. april 2008 #9 Skrevet 7. april 2008 dytter opp til Sessa som lider av litt gullfiskhukommelse ;-P Må bare poengtere at du har gratulert også!! hihi (må liksom gni det inn når det for en gang skyld ikke gjelder meg!)
Sessa ruger igjen... Skrevet 7. april 2008 #10 Skrevet 7. april 2008 hehe... kan jeg skylde på ammetåke?? Herregud, så pinlig at jeg ikke klarte å huske dette...hehe. Lette til og med etter et innlegg som dette før jeg la ut den andre tråden! hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå