Gå til innhold

*inspirert* Klining vs puling, jeg synes det er like ille...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klining er noe av det mest intime mellom to mennesker i mine øyne og like intimt som samleie faktisk...så jeg hadde sett det som like ille hvis min partner hadde klint med ei anne dame, som om han hadde has sex med henne...samme for meg. Et "suss" er en ting, men dype kyss, det er forbeholdt den man elsker.

Som nevnt i et annet innlegg jeg skrev så er det faktisk noe mange prostituerte vegrer seg for å gjøre også siden det er så intimt og følelsesladet...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjør de det, eller er det bare sånt man leser i ukeblader, slike historier fra virkeligheten?

Skrevet

Joda... Ille begge deler.... Men om man begynner kliningen, som går over til sex så har man faktisk muligheten til å stoppe på veien. Har dem sex så har man valgt å ikke stoppe.

Begge deler er uansett å gå for langt da..

Skrevet

Jeg er helt enig med deg "Ugla ;-)"

Jeg ville nesten følt det som et større overtramp om mannen hadde klint med andre enn om han hadde hatt sex med andre. For meg er dype og lidenskapelige kyss noe av det mest intime man kan ha...... ;o)

Jeg er en sånn som aldri ville ha "klint" med en onenighter... :o)

Skrevet

Vel, som det kanskje fremgikk av den andre tråden, så synes jeg ikke det er like ille i det hele tatt. Jo mer jeg tenker på det, jo mer tror jeg at jeg ikke hadde syntes det var så innmari nøye hvis sambo hadde gjort det - vel å merke hvis det ikke var noe som skjedde hele tiden.

Skrevet

Har faktis snakka med prostituerte som selv har fortalt meg dette..jeg er fordomsfri i forhold til prostituasjon..de gjør en jobb de som andre..men kyssing er vist noe mange av de sliter med ja...ei jeg kjenner jobba som sentralbord dame for et "ekskorte byrå"...som det så fint heter..hun sa at klining var et stadig tema....hun var venninne med flere av jentene der..så sånn kom jeg til å snakke med disse jentene..som faktisk var helt supre...noen var faktisk alenemødre t.o.m...de jobba diskret da..

Skrevet

hehe..klining har jeg også had trøbbel med i starten.....munnen er nesten mere "privat" enn "høna" sånn på det viset...hehehe

Skrevet

Bare en ting til jeg kom på:

De færreste har vel ligget med flere enn de har klint med, så det skulle vel tilsi at de fleste synes det er mer intimt å ha sex med noen enn å kysse dem.

Skrevet

hehe...tror faktisk helt ærlig at jeg har ligget med flere en jeg har klint med..men for meg så har klining var alltid vært veldig intimt da... Vi er alle forskjellige, sånn er det bare :-)

Spørs hva vi får utav klininga også...og jeg får MYYYYE utav god klining...gubben er en helt fantastisk "kliner"...sukk...ofte holder det faktisk med det :-)

Skrevet

Japp, klining er forbeholdt den jeg er glad i (har nok ikke elsket alle jeg har kyssa da). På one nights er kyssing tabu. Vet ikke hvordan jeg hadde reagert om noen var utro mot meg, men om jeg skulle vært utro (noe jeg ikke har) ville jeg heller pult enn å kysse. :-p

Skrevet

Har du faktisk pult noen uten at du har klina med dem??? Den var ny..

Skrevet

jepp....hadde en elsker som jeg aldri kyssa en gang.sært??? Vi var kun "pulevenner"....kyssing utgikk. Men den tid er forbi... :-)

Skrevet

Så du har da pult en mer enn du har kyssa? for alle du har kyssa har du også pult?

Skrevet

Kyssa flere..men ikke klint med så mange...en forskjell der... ;)

Klining er klining, kyssing er kyssing...

Skrevet

enig veldig ille begge delene!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...