Baby-07? Skrevet 6. mars 2008 #1 Skrevet 6. mars 2008 Hva synes dere fungerer best til nyfødte? Har prøvd begge deler, men vet ikke helt hva jeg synes er best jeg... Synes kanskje at gas bleiene blir litt klumpete. Bruker dere å putte de i tørketrommel eller tørker dere bleiene på snora? Synes det er greit å få fler synspunkter fra noen som har brukt tøybleier en stund.
Gjest Skrevet 6. mars 2008 #2 Skrevet 6. mars 2008 Jeg synes gas suger best. Bruker gasbrettiser og tørker dem på snora. De kan vel virke litt klumpete og harde, men jeg har ikke tørketrommel, så jeg har aldri opplevd hvordan det blir da.
Gjest Skrevet 6. mars 2008 #3 Skrevet 6. mars 2008 Trikset er å være litt røff mot gasbleia under selve brettingen, så blir de fort myke. Kjører du en gasbrettis i tørketrommel vil den krympe en del og bli veldig krøllete, men mykere, selvfølgelig. Jeg synes imidlertid at når den tørker på få timer på snor og det er så enkelt å få den myk, så er det bortkasta å tromle. Flanell er mykt og godt, men morsmelkbæsj har en tendens til å "skli".... gasbleier holder mye bedre på morsmelkbæsj. Er min erfaring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå