Anonym bruker Skrevet 6. mars 2008 #1 Skrevet 6. mars 2008 Leser så mange innlegg om at "det gikk mye bedre enn forvetntet, 3.dagen sov h*n natta gjennom" o.l....Ser ikke for meg at det blir så enkelt her! Ammer min 8 mnd gamle gutt mange ganger (gjerne 4-5) om natta enda... Vet ikke om jeg har så lyst å bruke ferber-metoden, men det er den de fleste anbefaler. Det er ikke det at vi ikke klarer noen netter med skriking, men er så redd for at det ikke tar bare noen dager, og at vi må holde på lenge uten resultater!Og det er jo begrenset hvor mange netter man holder ut med skriking... En ting er jo at vi kanskje får han til å godta at han ikke får mat i løpet av natta, men kommer han til å slutte å våkne også da sånn helt uten videre? Synes det høres litt rart ut rett og slett!
Sylteflesk Skrevet 6. mars 2008 #2 Skrevet 6. mars 2008 Altså, vi lyktes med avvenningen som sådan, det var bare å slutte å pakke ut boobsa midt på natten, og resulterte ikke i spesielt mye hyling. Viste seg vel at puppen var mer tiltrengt som sovemedisin enn mat. Men ungen våkner like mange ganger om natta for det, nå 4 måneder etter. Alt fra 0 til 10 ganger, som regel går det heldigvis raskt å roe henne igjen.
2småihus!:) Skrevet 6. mars 2008 #3 Skrevet 6. mars 2008 Samme her...vi bestemte oss for at snuppa ikke skulle få mat mellom ca 24-06, og det gikk egentlig greit, men hun våkner minst like mange ganger enda!tror faktisk hun våkner oftere skal jeg være helt ærlig...nå skal det sies at det er to uker siden vi startet denne avvenningen, og det måtte selvfølgelig dukke opp en tann og forkjølelse midt oppi alt! og nå mistenker jeg at enda en tann er på gang, så det er jammen ikke enkelt å få gjennomført skikkelig nattavvenning enda!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå