Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei noen som bruker /hørt om progestoron krem...er vist bra for åholde spiren på plass... blir vist kalt svangerskapsbevarende hormon...??

er det noen somkjenner til oen navn på kremene,,,???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle som går gjennom IVF eller ICSI går på Crinone.

Jeg gikk på det i 14 dager med dobbel dose.

Er vel for at spiren skal feste seg bedre.

Skrevet

Det er riktig som Dollypopp skriver at alle som går gjennom IVF/ICSI får progesteron (crinone, progestan eller cyclogest) etter innsetting, men det finnes også progesteron krem som kun er laget av natulige hormoner (progesteron krem 1,7%, decubal krem). Ble anbefalt dette av en akupunktør/kvantemedisiner/homeopat, men fikk resept på dette av lege. Skal smøres på kroppen i perioden etter eggløsning og kan brukes man prøver naturlig. Vet at det et omstridt produkt som ikke alle leger skriver ut, men jeg fikk ihvertfall dette av dr. Leif Ims, Arena Klinikken. Kremen skal stabilisere forholdet mellom østrogen og progesteron nivået i kroppen og kan også brukes til å tørke ut endometriose ("hestekur"). Du kan lese mer på http://www.futhark.no/ Han er en utrolig merkelig skrue, men jeg kan ikke noe for at jeg blir litt fasinert av teoriene hans.

Lykke til ihvertfall!

Skrevet

vet ikke helt ka slags krem som blir ment.. men det selges en krem som heter womans care cream, osm egentlig er for overgangsalder plager.. som har hjelpt endel folk til å bli gravide. dette selges i helsekost. jeg prøvde dette men det hadde ingen effekt på meg..

Skrevet

Hei, har hørt om denne kremen også og vet faktisk ikke hva som er forskjellen, begge deler skal inneholde naturlig progesteron, men kanskje i forskjellige mengder? Kan være greit å spørre i helsekosten?? ;-)

Skrevet

Hei! :)

Jeg har litt lav progesteron, pluss at jeg er litt "gammel", så jeg bruker womans care (tidl. progesta care). Vet ikke om det var den du tenkte på da, men det er en krem som stimulerer kroppen til å produsere mer progesteron, det er ikke progesteron som blir tilsatt (slik som med de kremene en får hos legen). Den kjøper jeg på helsekost. Jeg smører den på morgen og kveld fra ca CD 12, eller tidligere om jeg får EL før det.

Skrevet

HEi jeg er akupunktør og anbefaler forskjellige kremer. Har selv fått regelmessige sykluser av det, men vet ikke hvordan det blir nå, (HAR hatt mensen en gan etter at jeg fikk baby i august så jeg vet ikke om jeg blir regelmessig enda)men i allefall jeg har mye mindre indre stress, mere stabilt humør.

sjekk sidene www.iqqi.no

Den dyreste for damer inneholder naturlig pregnenolon, den til 500 naturlig progesteron.

Men jeg kan holde dere oppdatert på om det virker. Har flere som har begyn på denne kremen, to som er "slitere" så få vi se om vi får orden på syklusene om ikke annet :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...