Gå til innhold

Hvordan var deres tid før testing?

LinnPinn | Høygravid |

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg vært syk i noen dager.. Konstant hodepine, kvalme og stikinger i magen. Var hos fastlegen min i går, og hun spurte først om jeg var blitt gravid, men ettersom testen tidligere i uken var negativ, måtte jeg bare si nei :( Og legen hadde da en annen diagnose som kunne være tilfelle, nemlig migrene. Fikk en migrenetabablett, og om den ikke hjalp, måtte jeg kontakte legevakta, for hun hadde ikke tid til noe mer i dag, pga babykontroller. Et hint? hmm, hehe..

Jeg havnet på legevakta i går kveld, med litt mindre hodepine, men sterkere magesmerter og kvalme, men legen bare konstanterte med at det var hodepineanfall og ikke noe mer enn der. "Her har du tre sterke tabletter, som får deg til å sove".. Jaja..

Sove greier jeg på egenhånd, men men.. Er så trøtt og sliten om dagen, kunne sovet i en måned i strekk, det er jeg sikker på. Samboer skal innom apoteket og kjøpe test i dag, men får vente med å bruke den, se om menstrasjonen dukker opp i morgen. Pleier som regel å få den på dagen, så da er det bare vente å se. Innbiller meg også at jeg har fått større bryster, men det er vel litt tidlig? Eller kan det være menstrasjonen som gjør meg et puss.. Usj, er jo så håper på at jeg kan være gravid.. Blir jo nesten gal av å gå å kjenne etter tegn på at det kan være en spire. Til og med samboer har begynt å bli helt gal etter å finne tegn.. Dette er bare vårt andre forsøk på å få spira til å sitte. Forrige gang vi prøvde, var vi så febrilske etter å få det til, men denne gangen tok vi det mer med ro.. Og tror jeg traff eggløsninga ganske sikkert.. Er jo lov til å håpe.. Men menstrasjonen er jo ventet i morgen, håper så inderlig at den ikke kommer altså.. Har så lyst til å bli mamma!!! ;D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ehhm... Trodde ikke jeg var gravid hadde 0 symptomer og ja.. Så tok jeg en test da bare for å ha tatt den, fordi jeg følte jeg burde ta en..

Og da var jeg 9 uker på vei..

Syns det er litt ungt og planlegge barn når man er under 20.. Men blir man gravid så blir man det..

Så nå sitter jeg her rund og go i uke 36/37..

Skrevet

va planla å bli gravide men testene slo ud kjempeseint! hadde mange negative før det først slo ut.. men hadde ingen symptomer utenom litt hodepine og hyppige dobesøk.

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg er 1 uke på overtid me tanke på mensen, men har tatt 2 tester, begge var negative :( venter fortsatt på at mensen skal komme!!

Skrevet

Tide før testing var ganske spesiell, var 2 uker på overtid.. Men var 100% sikker på at jeg ikke var gravid, trodde det var bare fordi jeg hadde rotet med p-pillene.. men så en dag når jeg var på et kjøpesenter jikk jeg bare å kjøpte en test, hadde ikke planlagt de.. men det lå vel bare i underbevistheten min, så viste den 2 streker gitt.. SJOKK!

Skrevet

Mensen min var utrolig forsinket og puppene var startet og bli ømme, men så sta som jeg var så trodde jeg jo ikke at det var noe sannsynlighet for at jeg var gravid.. Hadde i lang tid ¨gått og tenkt på at jeg kanskje er steril, så det hadde vel satt seg for mye inn i hodet på meg til at jeg kunne komme på tanken at jeg var gravid, selvom det lå litt i bakhodet. Jeg og ei venninne gikk på senteret og da fortalte jeg hun at mensen var 1 mnd forsinket, hun fikk jo sjokk og sa jeg måtte ta test.. Hun var jo mer engstelig enn meg, så hun kjøpte en test til meg, senere var vi hjemme hos hun, så jeg tok testen der og den viste to streker, så jeg var gravid og ble ganske sjokkert da. Tok jo testen på dagtid og egentlig skal man ta testen på morgen for og være sikker, men jeg ble så sikker etter den testen jeg pga mensen og symptomene. Så nå sitter jeg her og er 5mnd på vei:)

Skrevet

hihi.. mensen var en dag forsinka, og sida jeg gikk på pilla pleide jo den å være voldsomt nøyaktig.. nesten på timen samme tid hver mnd.. men som sagt, nå var den en dag forsinka, så jeg tok en test bare for å ha tatt den. trodde ikke jeg var gravid sånn egentlig, men tok meg i å håpe veldig på positivt resultat mens jeg ventet på at de 2 minuttene skulle gå.. og jammen var testen positiv!! måtte se flere gange rog dobbeltsjekke bruksanvisninga, men da jeg var sikkert ringte jeg samboeren og ba ham møte meg et sted (selv om han var på jobb), så han fikk vite det veldig fort. han ble like glad som meg :) og nå er det bare 3 mndr igjen til minien vår er her :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...