Gå til innhold

babycall, madrasser og febertermometer

Anbefalte innlegg

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*

Er det noen her som vet hva som er best i test?

Jeg gikk inn på tv2 hjelper deg og fant bare gamle tester. Fra 2006...

Vi skal til Oslo i helgen og tenkte kanskje vi skulle som om ikke vi fikk handlet noe av dette i det minste.

Noen som kan hjelpe?

Fortsetter under...

Har dem testa madrasser til baby noen gang da? Kjøpte en helt enkel skummadrass på ikea vi. Så lett som en baby er så holder nok det i massevis:-)

Guttungen vår har brukt skummadrassen sin i 2,5 år snart han.

Termometer pleier vel å være ganske greie alle sammen skulle jeg tro, hvert fall når du kjøper et på apotek, men er veldig lurt med bøyelig spiss slik vi har på vårt.

Babycall har dem sikkert testet før, og da vil jeg tro det samme resultatet gjelder fortsatt, altså en av samme merke som en tidligere testvinner:-)

Eneste jeg vet er at skumgummimadrasser skal man ikke bruke, ble sterkt frarådet dette bøantannet pga stoffene i de. BabyComfort har noen veldig fine brannsikkre madrasser til en rimelig penge, å de er knall gode, husker ikke merket på madrassen men de ligger mellom 200-400 kr finnes til vogge og grindseng.

Prøv å google for tester, det gjør jeg når noe skal kjøpes! :P

Vi har iallefall et utrolig kjekt termometer som ser litt ut som en delfin.. Tuppen er tynn og dermed ikke vond å bruke, og den stopper naturlig. Det har vi vært utrolig fornøyd med, kjøpt på vanlig apotek! Madrass tenker jeg vi vinner på sjarmtroll eller skeidar eller noe slikt! Som sagt over her så er babyer såpass lette at noen digre beist av madrasser gidder jeg ikke...

Babycaller.. Vel, nå har jeg prøvd to, hvorav den ene var testvinner for noen år siden. Regelrett blæh!! Så til denne skal jeg investere i en skikkelig en og kjøpe en Super Nova.. (Tror den heter det iallefall).. Den koster litt men har lang rekkevidde og veldig bra lyd. Viser også temp der som babyen ligger så man kan følge litt med..

Annonse

kanskje jeg er for sent ute, men prøver alikevel.

Jeg har babycall merke doro og er veldig fornøyd. Her kan en stille følsomheten på mange nivåer. det er også veldig mange kanaler, så lite eller ingen forstyrrelser.

Febertermometer er delfinen, eller sånn for babyer/barn bra. Sats på å kjøpe til endetarmen, det er mere nøyaktig og ikke minst lettere å få til enn øretermometer.

Madrass har det en kjempe flott på bohus. Tror det er fibermadrass det heter. Den er enkel å vaske og puster veldig bra. Litt dyrere, men hva er vel viktigere enn den lille.

Ha det kjempe fint på tur.

Hei!

Om det ikke er forsent så sjekk med expert om baby call! de har sånne som lyser i taket, måler tempen i rommet til barnet å du kan snakke tilbake til barnet..til og med musikk. hun anbefalte den på det strekeste for den tok heller ikke inn andre baby caller..

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*

Sikkert phillips sin dette da. Var innom på elkjøp og der hadde de denne phillips sin. Hadde fått veldig mange fine tilbakemeldinger på den sa de.

SÅ det står vel mellom denne og Nova sin. Tror de er ganske så like i grunn....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...