Anonym bruker Skrevet 6. mars 2008 #1 Skrevet 6. mars 2008 Noen som har noen tips? er konstant godtesyk.. spiser forsåvidt sunt med spiser alt det usunne i tilegg.. har ikke evne særlig til å legge på meg er slank..så det er jo ikke noe problem men er jo redd for babyen da? er 25 uker nå.. prøver å skjerpe meg men er såååå vanskelig og nå er jo all den gode påskemarsipanen i butikken også!!!!!! ARGH! Hvor mye kan man egentlig spise av søtt da???
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2008 #2 Skrevet 6. mars 2008 Er 24 uker, har alltid spist sunn mat, og gjør det enda. Legger ikke på meg uansett hva jeg gjør. Så her er vi like. Godterier har jeg kun spist på helg, men har aldri hatt noe stort behov for det. MEN; nå i dag har jeg spist smågodt til frokost... Drog ut i går kveld på butikken for å kjøpe mere smågodt, da jeg var blitt tom. Styggvær ute og absolutt ikke likt meg.. Er rimelig fortvila jeg og, stakkar babyen min som må få i seg alt dette sukkeret... Har mye frukt og grønnsaker i hus, som jeg spiser for å unngå godtehungeren. Men spiser godterier i tillegg likevell... Frustrerende! Enda godt jeg ikke er tykk eller har anlegg til å legge på meg....
fullfartheledagen-med en til! Skrevet 6. mars 2008 #3 Skrevet 6. mars 2008 Akkurat sånn har jeg det og! Har spist 3 brødskiver nå, ett glass juice og en frukt (for å unngå søtsuget), men det hjelper ikke... endte med at jeg dytta i meg en twix sjokolade på toppen! Grrr.... Har aldri hatt så sjokoladesug som nå når jeg går gravid. Og det gjelder bare sjokolade! Ikke is, brus, kaker og sånn. Spiser sundt og godt ellers, men må som du ha det usunne i tillegg. Merkelig...
Lykkeli`tiliten Skrevet 6. mars 2008 #4 Skrevet 6. mars 2008 åå ja det er såååå godt med sjokolade da... takk: da er jeg ikke alene om det.. blir jo ikke sunnere selv om vi er fler men.. he he
TOEB*Har født* Skrevet 6. mars 2008 #5 Skrevet 6. mars 2008 jeg spiser jeg;) har ikke lagt på meg noe serlig, rakere mottatt faktisk:) er uke 20 i morgen. Jeg tror at dersom du tar deg en liten snope ting når du har lyst på så er ikke det farlig;) Barnet får jeg ikke samme mengde sukker som du gjør.. morkaken skiller jo ut en del da vil jeg tro... eller kanskje ikke? men dersom du begrenser deg og tar bare litt når du er sugen, og vet at du kan ta dersom du har lyst på kanskje du da ikke tenker så mye på det? Funker ialle fall for meg;) Lykke til dere alle iallefall. hilsen en som spiser søtt når hun har lyst på
Edelweis Skrevet 6. mars 2008 #6 Skrevet 6. mars 2008 det var da godt at jeg ikke er den eneste. påskemarsipan ja. guud.. så godt. her er det is som står på menyen. banasplitt det ordner jeg meg, og wienerbrød. jeg klarer ikke la være..! spiser helt vanlig mat ellers da. men godisen er uunngåelig.
Gjest Skrevet 6. mars 2008 #7 Skrevet 6. mars 2008 He he kjenner igjen det, når jeg er skikkelig "gottesyk" må jeg ha 2 sjokolader en for å døyve smerten og en til å nyte....
blir gal Skrevet 6. mars 2008 #8 Skrevet 6. mars 2008 ja,jeg veier jo litt mye fra før av da.er ikke tykk,men vil ikke legge på meg mer heller.har problemer med søtsaker.spiser så mye frukt jeg kan.men,allikevell må jeg ha no søtt.særlig sjokolade.så dumt!!!
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2008 #9 Skrevet 6. mars 2008 det ligger en dropspose atme meg hele tiden....... men max en pose for dag. må også mye mer til for at jeg blir mett, 3 skiver i stedet for 2. og det har blitt mye matbestilling på kveldene... ååå.... jaja, vi har lov spiser sundt i tillegg selvf
lanoforliten Skrevet 7. mars 2008 #10 Skrevet 7. mars 2008 He hee, jeg kjenner meg såå igjen.... Men jeg tenker litt sånn at noe er greit, noe må man unne seg. Men jeg er veldig bevisst på å ikke få i meg sukker fra brus ol. Dette er ikke noe jeg måå ha, derfor går det bra å unngå den. Men jeg har vært ekstremt godtesyk i dette svangerskapet. Huff!! Men vanskelig å vite ha som er "greit" å innta av sukker!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå