Gå til innhold

hvor mange dyner?? (samme som kjøpeguiden 3.trimester)

Anbefalte innlegg

Vi skal ha sprinkelseng på soverommet, vugge i stua og vogn selvfølgelig.. Har fått låne en voksipose til vogna, men den regner jeg jo med blir for varm og klumpete på sommeren, ( har termin 23.mai)..

Har kjøpt en dundyne, men dere med erfaring, tar dere med dyna mellom vogn, vugge og seng, eller har dere flere??? er jo et økonomisk spørsmål oppi alt dette også...

Fortsetter under...

Til førstemann hadde jeg to små og en større dyne. (Mange besteforeldre som ville kjøpe ting her da, så vi kjøpte ikke alle selv). En dun og en fiber liten dyne, og fiber større. Den største lå i sprinkelsenga, og en liten i vogge og en i vogn.

Men det går jo an å flytte den med seg mellom vogge og vogn ja.. =)

Jeg har kjøpt en til vugga og en til sprinkelsenga (litt tidlig at krabaten skal bruke den enda, men kjekt å ha i hus). Får låne en vogndyne, så slipper vi å bruke vuggedyna ute. Men er helt sikkert ikke noe problem å ta med innedyna ut.

Annonse

vi har ei dyne til sprinkelsenga og ei til vogna vi, men den til vogna blir sikkert mye brukt til alt mulig i starten tenker jeg. Vugga har jeg ikke tenkt så mye på enda, men kanskje det blir ei litadyne til den og :)

• 3 uker senere...

Jeg har en på 80/100 i senga og en i den minste strørrelsen i vogna.

Brukte det på storebror og det funka fint.

Den vogna dyna brukte jeg lenge selv om han vokste fordi der klarer han jo ikke sparke den rundt i senga selv om den er liten.

Den i senga er en dyr høye dine, mens vogndyne er billig dyne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...