Anonym bruker Skrevet 6. mars 2008 #1 Skrevet 6. mars 2008 hvordan gjør dere det med pumpingen..har dere fast rutine eller gjør dere det bare når det passer å gjøre det liksom? og jeg regner med dere ikke gidder å koke pumpe sette for hver gang dere har pumpa? eller?
Barbafin Skrevet 6. mars 2008 #2 Skrevet 6. mars 2008 Jeg pumper når småen sover. Ellers så får jeg ikke fred til å gjøre det, og da blir det bare stress. Jeg vasker og steriliserer pumpen for hver gang, ja. Men så har jeg Avent sterilisator, og det gjør det ganske lettvint.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2008 #3 Skrevet 6. mars 2008 okej..samme som jeg gjør det da..blir bare mas å pumpe mens snuppa ligger å sutrer å skriker å skal opp hehe... jeg har medela pumpe..men bruker avent flasker og har avent flaske sterilisator til micro..kanskje jeg kan sterilisere pumpe settet i den?
Datanerd Skrevet 6. mars 2008 #5 Skrevet 6. mars 2008 Jeg pumper når småen sover eller når pappaen er hjemme. Jeg steriliserer ikke for hver gang, men skylder de godt
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2008 #7 Skrevet 6. mars 2008 Jeg pumper meg hver kveld. Snuppa legger seg tidlig, så da pumper jeg meg når hun har sovet noen timer. Melken bruker jeg til å blande grøt til henne den påfølgende dagen. Det er noe herk, men jeg vasker og steriliserer pumpesettet for hver gang, ja :-)
Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 6. mars 2008 #8 Skrevet 6. mars 2008 Jeg pumper til fryseren og juniors grøt. For meg passer det best å pumpe en sprengt morras-pupp, etter at junior har forsynt seg av den andre. Da har han satt igang utdrivinga, og det er faktisk en del ml å hente ut. Resten av dagen spiser han opptil hver andre time, så ikke så mye å hente da. Jeg har putta pumpa i kjøleskapet hvis jeg har brukt den kveld/natt, orker ikke å vaske den så den er klar til morran. Koker pumpa hver gang jeg vasker den, blir nesten hver kveld
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå