Gå til innhold

Til dere hvor spiren ikke satt... og til dere hvor den satt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

naar merket dere at det ikke funka? (anna enn at TR kom da)

Til dere hvor den satt, merka dere noe..Var det noe tidlige tegn ??

Videoannonse
Annonse
Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

Akkurat samme symptomene når den satt som når den ikke satt. Testen var den eneste forskjellen. Begynte tom å blø tidligere når den faktisk satt :-)

Skrevet

Man merker ikke noe så tidlig. og det man syntes man evnt merker er bare hormoner som gjør, dvs progesteronet gir grav. symptomer.

Da jeg ble gravid med frys i naturlig syklus uten hormoner merket jeg ikke noe i underlivet og bryster før 2-3 uker etter pos. test.

Det jeg merket før test men som jeg ikke da visste var pga graviditet var at jeg reagerte kraftig på høye lyder noen dager før test. Kun det jeg merket.

Skrevet

Jeg kjente litt i puppene, men jeg vet ikke om det var graviditeten eller medisinen som slo ut. Så sikker var jeg ikke før testen ble tatt...

Skrevet

Da den ikke satt, merket jeg ingenting. Ikke sånn spess vondt i puppene heller. Dessuten syns jeg crinonen plutselig rant. Unnskyld detaljene. Da jeg var gravid med jenta mi, så klumpet den seg sammen liksom.

Nå kjenner jeg det stikker i puppene, nesten som å ha bronkitt i puppene liksom. Det er ømt i magen. Skjønte det etter bare ca 6-7 RD at det var i boks igjen. Hvis jeg legger meg på magen, er det som om jeg ligger på noe. Er mer oppblåst. Har ikke strekk i magen som sist enda, men det kommer vel senere. Progestanen renner ikke noe særlig. Kjennes ut i ryggen som jeg skal ha mensen

Skrevet

Hei!

Lykkes etter 1. innsetting, så jeg har ingenting å sammenligne med da. Gikk på Progestan. Ble øm i puppene etter el. sprøyta, og det har vart hele tiden. Men puppene ble litt større fra rugedag 5-6 (men det kan jo også være medisinene kanskje). Var oppblåst til 3-4 rugedag, så roet det seg, også ble jeg oppblåst igjen på rugedag 12 og er det enda :o).

Lykke til!

Skrevet

For meg så var det puppene som gav med "go-følelsen" denne gangen. De var ikke super-ømme, men jeg kjente godt at de var der - og teste ble pos. På de forrige forsøkene har puppene vært helt normale på testdagen.

Skrevet

Etter min første innsetting hadde jeg ømme pupper,men det var pga Crinonen. Jeg var ikke gravid. Mensen kom et par dager etter testen. Denne gangen (frysforsøk), har jeg ingen symptomer, men jeg er gravid. Går på Progestan denne gangen. Også er det veldig individuelt har jeg skjønt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...