Mamma2OO5 Skrevet 6. mars 2008 #1 Skrevet 6. mars 2008 Tenker på denne Ole Brumm forestillingen. Har litt lyst å gå, men har aldri vært der før og ønsker ikke noen billetter som er helt malplassert. Kan jeg bestille manuelt på posten? Eller bare satse på at disse er ålreite?
Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 6. mars 2008 #2 Skrevet 6. mars 2008 vi pleier å sitte der da det er disney on ice. Flotte plasser det. Inne på bilettservice.no kan du se kart over plassene.. (kan man ihvertfall på disney on ice) =)
Mamma2OO5 Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. mars 2008 Takk:o) Ja jeg så på salkart, men har aldri vært der før så jeg klarte ikke helt å forestille meg hvordan det er der he he
Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 6. mars 2008 #4 Skrevet 6. mars 2008 Gikk inn å så nå.. Er litt annerledes enn på Disney on ice. Men ser ut som bra billetter for det. Er nok vanskelig å få billetter til de framste setene. (003,004,005) Men hvis scenen er litt høy, lønner det seg å sitte litt lenger bak.. Så da er nok felt 108 bra.. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå