Gå til innhold

Bekymret uten grunn?

Anbefalte innlegg

Mulig jeg er bekymret uten grunn, men i det siste syntes jeg alle andre her inne har kjent spark tidlig.. Jeg går nå i min 18.uke og har ennå ikke kjent noen ting. Vet dette er normalt, men det virker som alle andre har kjent noe, utenom meg.. Så derfor er jeg litt bekymra...

Er det flere som ennå ikke har kjent noe?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137061412-bekymret-uten-grunn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Neida, IKKE vær bekymret. I ene boka mi står det at man ikke kan forvente det før i uke 20...

-Du skal vel på UL en av disse dagene og da får du helt sikkert se en sprellende baby :-)

VI var på tidlig UL for 4-5uker siden, og jeg skjønner jo hvorfor jeg ikke har kjent noe... ungen hadde jo kjempe god plass! Så selvom den sparka og veiva med hender og føtter var den jo ikke i nærheten av å være borti meg....

Heia,

jeg r 17 + 3 og har begynt å kjenne det de siste dagene, men om ikke jeg hadde vært gravid før tviler jeg på at jeg hadde forstått at det var spark, for det kan minne litt om annen "normal mageaktivitet". Så det ville jeg ikke bekymret meg for om jeg var deg.

Har det ikke kommet ennå, så kommer det nok i løpet av et par dager.

Jeg var også på UL for 4-5 uker siden, var i uke 12 da.. Tenker egentlig at jeg bekymrer meg uten grunn, for som du sier det er jo egentlig ikke rart jeg ikke kjenner noe hvis den har omtrent like stor plass der ennå :)

Det er jo ikke begynt å bli trangt for h*n ennå..

Er samtidig litt teit jeg da, for jeg var hos jordmor for bare en uke siden å da hørte vi på hjertet :)

hei.

jeg er 17+ 4 og tror ikke jeg har kjent noe enda nei.. venter i spenning!! lå lenge en morgen og prøvde kjenne etter, men vet jo ikke om det var puls i magen jeg kjente eller hva det var.. håper knøtten har det bra der inne, selv om vi ikke er så "close" enda:)

skal på Ul på mandag, åhhh så spennende!!! gleder meg vilt:)

må få høre når du kjenner spark ol.

Annonse

hei!

jeg er 19 uker å 2.gangs gravid. Har ennå ikke kjent noen spark, det sies at man skal kjenne dem tidligere med nr 2. Var på ultralyd i dag å da fikk jeg svaret. Morkaka ligger foran babyen, så det var ikke rart at jeg ikke hadde merket noe. Det skal vel godt gjøres at en baby på 20 cm klarer å boxe gjennom den! :)

Det var betryggende å høre at det var andre som heller ikke hadde kjent noe.. :) Skal prøve å legge vekk tankene mine.. Tror det kommer til å gå mye bedre etter ultralyden :)

Student med mage; Jepp, skal si ifra når jeg merker noe slags form for bevegelse :) Gleder meg så masse! Spesielt til ultralyden, skal den 17.mars :D Bare 11 dager igjen.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...