Lessen Skrevet 12. mars 2008 #26 Skrevet 12. mars 2008 jeg har murringer som kommer og går... det er vel som det skal være tror jeg.. enten det kommer av crinonen eller noe annet hehe jeg har så vidt begynt å bli anpusten også.. det har jeg vært i starten hver gang jeg har blitt gravid... håper det kan være et godt tegn denne gangen også.. dere andre da?? noe nytt i skjæringen... håper mange lykkes nå altså!!!
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #27 Skrevet 12. mars 2008 Hehee, ja det har vaert stille her en stund naa.. Jeg tester 14. Andre?
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #29 Skrevet 12. mars 2008 Har du smugtesta allerede?? ;-)
Lessen Skrevet 12. mars 2008 #30 Skrevet 12. mars 2008 nei men jeg har bestemt meg for å bli gravid nå serru hehe bare tull og ønsketenking...
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #31 Skrevet 12. mars 2008 Hehe ja, jeg haper og haper jeg og, men har hatt en del smerter i magen de siste to dagene, saa jeg forventer nesten aa se TR snart..Kommer vel i dag eller i morra tenker jeg..
Lessen Skrevet 12. mars 2008 #32 Skrevet 12. mars 2008 du, det har jeg også, men det hadde jeg sist også og da testet jeg positivt.. så det kan nok gå begge veier.. crinonen gjør jo sitt tildet. pluss at de fleste tror jo de skal få tanta i lang tid, men så er det graviditeten som gjør murringene....
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #33 Skrevet 12. mars 2008 Gaar ikke paa Crinon jeg da..Fikk Cyclogest istedet... Men haaper saa klart at det er evt festesmerter, graviditet, medisin som gjoer det da..Har jo SAAAAA lyst paa et lite gull naa!!
Lessen Skrevet 12. mars 2008 #34 Skrevet 12. mars 2008 lurer på hvor vonde de mensmurringene skal være egentlig.... merker mest når jeg sitter da... flere? også har jeg stikkinger... er det bra tegn.. det er sjeldent, men inni mellom-- hm.. rare greier det her.. har lyst å teste jeg... sitter på jobb og har fokus-problemer må jeg si...
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #35 Skrevet 12. mars 2008 Ja konsentrasjonsevnen er daarlig paa dette holdet og.. Og jeg er vannvittig troett idag, noe som ikke hjelper... Kjekt aa vanke her da hehe
Lessen Skrevet 12. mars 2008 #36 Skrevet 12. mars 2008 ja kjekt å ha noe å lese på hehe... blir ikke noe mindre gira på å teste når man leser om alle som har blitt gravide i det siste da!! hvordan er det med dere andre???
Smurfeline81 Skrevet 12. mars 2008 #37 Skrevet 12. mars 2008 Jeg hadde voldsomt med murring for ett par dager siden, ble kjempe lei meg og sikker på at NÅ kom TR. Men etter det har det vært ganske bra med meg, litt små stikking og sånn, men ellers greit. Ser litt tåkete og klarer ikke å konsentrere meg om dagen, men det kommer nok av stresset og spenningen:) Er ganske positiv, men tiden går ikke fort nok fram til testing (18.) Er på rugedag 7 idag:) Lykke til alle sammen!!
Lessen Skrevet 12. mars 2008 #38 Skrevet 12. mars 2008 noen må vel ha begynt å teste nå...`??? det er er jo 9-10 dager siden de første uke 10`erne satt inn...? er så spent på resultatene jeg...
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 13. mars 2008 Forfatter #39 Skrevet 13. mars 2008 One day to go!!!! hehe, saa om jeg ikke blir alt for deppa, saa kommer resultatet hit saa snart jeg vet det selv..
Lessen Skrevet 13. mars 2008 #40 Skrevet 13. mars 2008 idag har jeg kjøpt 3 tester og bunkret crinone for hele påsken.. så nå er jeg klar..... dere da?? håper de positive testene dukker opp snart!!
Lessen Skrevet 13. mars 2008 #41 Skrevet 13. mars 2008 Er det liv i dere eller?? hehe... bare jeg som ikke klarer å konsentrere meg på jobben!!!??
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 13. mars 2008 Forfatter #42 Skrevet 13. mars 2008 Har samme problemet jeg og gitt... Og saa er det stille paa jobben og det hjelper jo ikke.. ;-)
Lessen Skrevet 13. mars 2008 #43 Skrevet 13. mars 2008 tester du i morgen?? åå det er spennende assa... xxx fingre for deg og alle andre nå!!
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 13. mars 2008 Forfatter #44 Skrevet 13. mars 2008 Jepp er superspent, for jeg har hatt en god del sterke murringer i magen igar og litt idag, saa venter liksom paa at tanta skal kommer hvert oyeblikk,,,
Olianna Skrevet 13. mars 2008 #45 Skrevet 13. mars 2008 Hei jenter! Er på 8. rugedag og det var tid for første time hos akupunktør etter innsett. Først sa han: "Ja sitter`n tror du?" "Håper jo inderlig det" - sa jeg. Så tok han pulsen min og så på tungen min, og da sa han: "Det kjennes veldig ut som du er gravid!, vi krysser fingrene". Trodde ikke mine egne ører. Jeg har nesten ikke hatt syptomer i det hele tatt. Men i dag merket jeg at tempen steg, følte meg helt febervarm. Har også fått litt mensmurringer. Men frem til i dag, ingen tegn. Så nå er jeg så glad! For jeg har virkelig troen på akupunktur altså! Skal prøve å vente med å teste til testdag 19.3. Ha en fin kveld!
tuppelupp Skrevet 13. mars 2008 #46 Skrevet 13. mars 2008 hei! Så spennende Olianna! Hadde vært gira om jeg hadde fått en sån melding ja :-) Jeg er så suuur om dagen. bare generelt. begynner å bli litt slitsomt. magen er mindre enn den var men fortsatt større enn vanlig. Tempen har vært ca en grad høyere en vanlig siden mandag. Er det et godt tegn?? Trodde det kunne være fordi tanta var på vei jeg. Har sån ekkel følelse av det. Mannen min mener puppene virker større/fastere men mulig han er på jakt etter håp og symptomer han også hehe. Synes det er så slitsomt når alt man merker på kroppen kan være både mens eller graviditet. Sukk.... Litt klaging her, beklager. Uansett godt å vite at vi er flere :-)
hønetuppa ønsker barn Skrevet 13. mars 2008 #47 Skrevet 13. mars 2008 Hei Jeg fikk satt inn et gullegg forrige Torsdag så er nå på rugedag 7. 12 egg ble tatt ut, 11 ble befruktet. 6 egg på frys og et gullegg inni meg. Føler meg veldig heldig og syntes det har vært en positiv opplevelse. Vi får forsøke å tenke POSITIVT!!! Håper det klaffer for oss alle sammen. Jeg har liten tro på at jeg greier å vente enda en uke før jeg tester. Men tenkte kanskje teste Søndag morgen med morgen urin. Da er jeg jo på rugedag 10 iallefall. Ang symptomer: Vanskelig for å sovne om kvelden, oppblåst i magen/promping, noen ganger skikkelige stikkinger på den ene siden nederst i magen, mensmurringer, humørsvigninger. Håper det ikke bare er crinone gel som gir disse symptomene. LYKKE TIL :-)
Lessen Skrevet 14. mars 2008 #48 Skrevet 14. mars 2008 siste oppdatering fra meg er egentlig at jeg ikke merker noen ting. bortsett fra dårlig humør. nedstemt egentlig. føler ikke dette har gått bra i det hele tatt. hadde murringer og stikkinger for 2 dager siden, men merker ingenting til det lenger. er jo bare på rugedag 7 da så... venter spent på testingen til alle fremover og xxx krysser fingre!!
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 14. mars 2008 Forfatter #49 Skrevet 14. mars 2008 Vel da har vi vel foerste negative resultat for uke 10 gjengen?? Fikk resultatet i dag..Visste det jo egentlig allerede, og var ok helt til gubben ringte..Verre aa hoere han saa trist paa telefonen egentlig... Haaper virkelig dere andre lykkes, og at vi faar noen bebiser blant oss jenter!!! Kommer til aa foelge med hvordan det gaar med dere.. *klem*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå