Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 6. mars 2008 #1 Skrevet 6. mars 2008 Hvordan gaar det med dere? Her ble det 6 egg, tre befrukta, to satt inn (rugedag 3 naa) og ingen paa frys, det siste var ikke bra nok..
Olianna Skrevet 6. mars 2008 #2 Skrevet 6. mars 2008 Heisann! Jeg har satt inn ett icsi egg (første rugedag i dag), og har fem egg på frys. Skal teste 19.3. Hva bedriver dere tiden med når dere ruger? Jeg er sykemeldt ut uken og bare koser meg hjemme. Skal snart ut å gå tur i det fine været! Lykke til jenter!
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. mars 2008 Jeg er paa jobb, og saa driver vi aa flytter, men det tar gubben seg stort sett av, siden jeg skal egentlig ta det litt med ro.. Vet ikke om det er lurt aa jobbe heller, men legger meg tidlig om kvelden og koser meg med en god bok, sover en god del (sliten av all reisingen frem og tilbake), og proever aa ikke gjoere for mye, selv om det er vanskelig naar jeg ikke er "syk"
Lessen Skrevet 6. mars 2008 #4 Skrevet 6. mars 2008 Hei... jeg setter inn fryseegg i morgen!!! 2 stk hvis begge overlever. 1 hvis det ene ikke overlever... Blir testdag på langfredag, før kommer barna med storken, mitt skal komme med påskeharen... hehe Lykke til til dere alle!!
WishToBeMom Skrevet 6. mars 2008 #5 Skrevet 6. mars 2008 Hei, Jeg satte inn 1 stk flott fryseegg tirs 4.mars, skal teste 18.mars. 2 egg ble tint, men det ene sprakk, hadde håpet på å få satt inn 2 egg. Er min 5.innsetting, har aldri sett en positiv test noen gang, håper det kan skje denne gangen. Har hatt influensa nå i 5 dagers tid, er litt bedre idag. Lykke, lykke til dere alle ! Håper alle får se positive tester !
ivf-MaMaMø Skrevet 6. mars 2008 #6 Skrevet 6. mars 2008 Heisann.. Her ble det hentet ut 15 egg, av 40, hehe Var bare de 15 som hadde riktig størrelse.. Satt inn ett i dag, og 4 på frys.. Er ganske fornøyd med det :-) Testdag 19 mars. Spørs om eg klarer å holde meg til testdagen. hehe Skal liksom på hytta med hele familien i påsken, vet ikkje om eg orker det om det blir negativt, orker iallfall ikkje få vite det med alle rundt meg.. Så får se kor lenge eg klarer å holde sticksene mine vekke, hehe
tuppelupp Skrevet 6. mars 2008 #7 Skrevet 6. mars 2008 Hei! Jeg fikk ut 15 egg. 7 ble befruktet 1 satt inn og fem på frys det siste var ikke bra nok Så fra i dag er jeg også ruger :-) Synes det er veldig uvirkelig og krysser det jeg har for at dette skal gå. Ellers er mage ENORM og vond. Men det gir seg vel etterhvert håper jeg. Skal teste skjærtorsdag. Virker som en evighet til hehe
kaje Skrevet 6. mars 2008 #8 Skrevet 6. mars 2008 Hei på dere alle her inne! Håper det er greit at jeg henger meg på her inne hos dere selv om jeg ikke skal igjennom en vanlig IVF. Jeg har hatt full hormonstimulering med oppfølging på privatklinikk, og skal insemineres imorgen. Er kjempe spent... hadde 6 store folikler...tar sjansen på at det går bra og at kun et egg blir befruktet.... jeg er jo godt oppi årene så sjansen for å treffe flere gullegg er liten...
Mumrikken :) Skrevet 7. mars 2008 #9 Skrevet 7. mars 2008 Hei folkens! Da er jeg også ruger igjen :-) Fikk ut 8 egg, 6 ble befruktet, men bare to utviklet seg fint. Jeg satte inn begge to i går så da er jeg på rugedag to i dag :-) Blir nok noen laaange spennende dager fremover dette :-) Klarer nok helt sikkert ikke å holde med til testdag 19/3... Lykke til alle sammen ))
<3 Tvillingmamma <3 Skrevet 7. mars 2008 #10 Skrevet 7. mars 2008 Heeei! Nå er jeg også ruger - var inne på Riksen i går =) Fikk ut 9 egg, og 6 ble befruktet. De valgte ut 2 egg; de burde normalt sett ha delt seg i 4 da de ble satt inn, men det ene hadde kun delt seg i 2 og det andre i 3 - derfor satte de inn 2. "Stor mage" og noe smerter/ubehag har jeg også ;-) I tillegg har jeg utflod - er det flere av dere som har det?? Rett etter gelen er jo greit, men det kommer også mange timer etter... Testdag 18.3 - føles som en EVIGHET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! LYKKE TIL ALLE SAMMEN!!
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #11 Skrevet 7. mars 2008 Ja tida gaar tregt. Jeg skal teste 14 !! En HEL UKE igjen jo!!!;-) Det er blodproeve da..Mulig jeg smug kjoeper en CB og tester foer...
Smurfeline81 Skrevet 8. mars 2008 #12 Skrevet 8. mars 2008 Hei! Fikk 18 egg ut, 11 ble befruktet, men bare 3 som var optimale. Så nå er jeg også ruger, med to gullegg i magen, ingen på frys. Test dag 18., som er en hel evighet til!!!!:-)
Lessen Skrevet 10. mars 2008 #13 Skrevet 10. mars 2008 Jeg kommer nok til å teste til mandag kjenner jeg. rugedag 10... er den positiv da, så er jeg jo gravid... er ingen hormoner som kan påvirke testen ved fryseforsøk... men er den negativ, må jeg jo teste på nytt etter et par dager... men jeg tror jo at det skal gå veien jeg da.... er det bare meg som har murringer i magen eller??? er det crinonen som gjør det??
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #14 Skrevet 10. mars 2008 Hei! Har litt murringer jeg og, men ikke helt mensmurringer, saa klarer ikke aa bestemme meg om jeg kan forvente TR eller om det er Cyclogesten jeg gaar paa som gjoer det.. Har du testa i dag eller (er jo mandag i dag ;-) )
Lessen Skrevet 10. mars 2008 #15 Skrevet 10. mars 2008 nei neste mandag skal jeg teste... bare rugedag 3/4 på meg... satt inn fredag 7/3... leeeeeeeeenge å vente gitt!! har vært hjemme fra jobb idag for å roe helt ned. har en ganske stressende jobb og legene sa, det værste er stress i denne perioden... så jeg prøver å nyte en ekstra fridag, men blir joo bare gal av å vente... jobb i morgen ja!!!
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #16 Skrevet 10. mars 2008 Ja forrige uke var helt j...... for meg..Satte inn egg 3.3, og hadde sommerfugler i magen helt til fredag. Kan fortsatt ikke fatte at jeg teknisk sett er gravid med tvillinger.. Vurderer aa ta en test onsdag da.. For aa vaere forberedt paa en evt negativ test fredag...
Lessen Skrevet 10. mars 2008 #17 Skrevet 10. mars 2008 på mitt første forsøk, fersk forsøk, testet jeg mens jeg var alene hjemme, sånn at jeg kunne først takle oppturen/nedturen for meg selv, så for å kunne forberede eller bare overraske sambo!! det var kjempegøy. for jeg testet jo positivt. var kjemisk graviditet da... men jeg tro jeg kommer til å gjøre noe lignende denne gangen. teste uten at noen vet noe... herregud... jeg vil legge meg til å sove for så å våkne opp om 1 uke... er det fryseforsøk på deg også?
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #18 Skrevet 10. mars 2008 Nei, dette er mitt foerste ICSI. Fikk desverre ingen paa frys, da jeg kun fikk tre befruktede egg, hvor de satte inn de to beste og det tredje var ikke bra nok til frys.... Saa faar bare haape og be om at minst en spire sitter der inne da ;-) Er klar for et nurk naa ja...
Smurfeline81 Skrevet 10. mars 2008 #19 Skrevet 10. mars 2008 Jeg har også mye murring i magen nå, er på rugedag 5. Tar Progestan men vet ikke om det er den som gjør det eller om det er noe annet. Og en hel uke til test, blir helt sprø jeg, hehe;-)
Olianna Skrevet 10. mars 2008 #20 Skrevet 10. mars 2008 Er på rugedag 5 jeg og, men kjenner ingen verdens ting!!!! Kunne jeg ikke hatt en eller annet slags tegn da? Er så frustrerende! Blir gal av å vente jeg. Første dag på jobb i dag, etter uttak og innsett. Var godt å komme seg ut og tenke på noe annet. :0)
tuppelupp Skrevet 10. mars 2008 #21 Skrevet 10. mars 2008 På daf fire eller fem jeg avhengig av om man teller med innsettingsdagen. har all verdens tegn jeg men tro meg like sprø av det. Murringer i magen på siden. og jeg pleier ikke å ha mensmerter. plutselig litt kvalm, og svimmel. Såå sliten og blir fort andpusten. i dag er jeg helt på gråten innimellom(fryktelig hormonell antar jeg) Er ikke til å bli klok på. Alt kan jo skyldes Crinonen. På jobb i dag jeg og men synes det er vanskelig å konsentrere meg.
Lessen Skrevet 11. mars 2008 #22 Skrevet 11. mars 2008 hei dere... håper dere alle har en bra dag.... leser jo at samtlige har mensmurringer, så tror det må være crinonen og/eller andre medisner som gjør det... eller kanskje det er uke 10`erne som er veldig heldig og blir gravide... går for den siste vi tenker jeg... måtte alle få små nurk som klamrer seg fast!!! jeg var ikke på jobb igår, men idag, veldig deilig å ha litt annet å tenke på selvom konsentrasjonen er så som så.... tiden går iallefall fortere... ettersom jeg satt inn på fredag tok jeg det helt rolig og var bare hjemme i helgen, sambo mente jeg fikk brakkesjuken... går på veggen av å bare sitte å vente, så det gidder ikke jeg mer iallefall... og i porsgrunn sa de klart i fra, lev som vanlig, men ikke stress!!! jaja... håper det går bra med alle sammen iallefall!!! noen som skal teste snart??
navnvalgervanskelig Skrevet 11. mars 2008 #23 Skrevet 11. mars 2008 Hei, hopper inn her jeg også. Satte inn et fryseegg fredag 7. Så da er jeg vel på rugedag 5 el noe... Leser at flere av dere har mange symptomer, men jeg kjenner absolutt ingen ting, bortsett fra en anselse ømme bryster da. Håper lissom på å kjenne litt i magen, men neida, ikke ennå isåfall! Dette er min tredje innsetting, så håper det lykkes denne gangen! Jeg jobber som normalt, syntes det er deilig å tenke på noe annet. Prøver derfor å leve så normalt som mulig. Litt mindre trening da!
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #24 Skrevet 11. mars 2008 Jeg skal teste om 3 dager!!! Nevoes?? Ja kan si det... A sitte paa jobb den dagen og vente paa resultatet skal nok bli temmelig toeft.>Tiden gaar jo saaa tregt ;-) hehe, hjelper aa vaere paa jobb da..Har hatt mye aa gjoere, saa da maa jeg jo tenke paa noe annet vettu..
Mumrikken :) Skrevet 12. mars 2008 #25 Skrevet 12. mars 2008 Hmmm... ) Her var det jammen stille! Hvordan går det med dere? Det er spennende dager dette...Det nærmer seg vel testing for noen?? Lykke til videre til dere alle!! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå