Gå til innhold

hva ville dere gjort ? ang alenemor og BF

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er alenemor, og barnefar har i disse dager såkalt pappapermisjon... vi har hatt klare avtaler på dager og netter han skal være her med babyen, men nå de siste dagene er han umulig å få tak i, og dukker ikke opp til avtaler... mest bitter med tanke på at jeg sitter her uten inntjente kroner, for det er det jo han som får, for å sikkert ligge hjemme å dra seg til middagstider.. jeg klarer meg helt fint alene jeg asså, men blir bare litt forbanna og frustrert, mest pga at han tydeligvis ikke er intr i barnet sitt. jeg prøver hele tiden å være hyggelig å gi han litt "albuerom" når han er her, gjør i stanf gjesterom da jeg ikke vil ha han i samme rom som meg, og han får fylle opp kjøleskap og forsyne seg som han vil.. føler ikke at jeg har gjort noe"galt" sånn sett, da kunne han vel i det minste sagt fra ??

grrr!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg opplevde det samme når pappaen til min unge hadde sine 14 dager permisjon i forbindelse med fødselen. han brukte mesteparten av tiden til å være sosial med kompiser etc. det resulterte i at jeg søkte om å få hans permisjonstid, og det fikk jeg.

hvis jeg var deg ville jeg nok prøvd å sende en melding og spørre hvorfor han ikke holder avtalene deres, og så evt. snakke med NAV om du kan få overført resten av hans permisjon siden han ikke stiller opp. det han gjør er jo i bunn og grunn svindel. han får betalt for å være med barnet, ikke for å gjøre andre ting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...