Viktoriana Skrevet 6. mars 2008 #1 Skrevet 6. mars 2008 Tok en test i morges og den viste GRAVID. Vet ikke helt om jeg klarer å tro det. Håper blodprøven i morgen bekrefter dette. Føles veldig uvirkelig å kunne lykkes på første forsøk.
Mikkemafian Skrevet 6. mars 2008 #2 Skrevet 6. mars 2008 Det er mulig, så ha troen på det. Gratulerer!!!
Viktoriana Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. mars 2008 Takk - jeg skal prøve å tro på det etter hvert.
MartheMor+Lillegutt Skrevet 6. mars 2008 #4 Skrevet 6. mars 2008 Gratulerer så mye:)) Like fantastisk å lese sånn innlegg hver gang, blir så glad! Det er nok bare å tro på det - CB digital er vel den sikreste hjemmetesten har jeg hørt. Men skjønner godt at du holder litt igjen til blodprøven da, det hadde nok jeg også gjort:)
Nille40 Skrevet 6. mars 2008 #5 Skrevet 6. mars 2008 Gratulerer så mye!! Vi ble også gravide på første forsøk, første gang. Nå er vi i gang med søskenforsøk og har desverre ikke vært like heldige, men håpet er fremdeles der. Er på rugedag 8 på 3. og siste forsøk.
Viktoriana Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 6. mars 2008 Nille40 - håper du lykkes denne gangen. Lykke til med videre ruging og test.
*påveitilåbli4barnsmamma* Skrevet 6. mars 2008 #7 Skrevet 6. mars 2008 Gratulerer, da er vi i samme båt... HURRA!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå