Gå til innhold

"Lyver" dere når dere sier at barnet deres ikke tar flaske?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er vel og bra å sette ting på spissen for å få debatt, men å bruke såpass sterke ord som å beskylde folk for å lyve om et ømtålig tema, er jo å be om bråk. Jeg ble faktisk ordentlig lei meg av å lese innlegget ditt. Jeg har grått mine modige tårer mang en gang over at jenta mi ikke ville ta flaske eller spise annen mat, og jeg vil ha meg frabedt beskyldninger om å lyve fordi jeg vil ha ungen for meg selv. Det handler ikke om å ikke ville slippe mannen til. Både min mann og jeg er feminister og faktisk for en tredeling. Minst. I prinsippet. Men etter å erfart selv hvor vanskelig dette kan være, er jeg blitt mye mer ydmyk for at en slik løsning ikke passer for alle.

Her i huset ville vi nok satset på en todeling, hvis det ikke hadde vært slik at mannen i utgangspunktet hadde en svært fri jobb som gjør at han kunne være mye hjemme. I ettertid ser jeg at en slik løsning ville vært katastrofe. Han ville ikke fått gjort noe annet med permisjonen sin enn å ta bussen frem og tilbake til jobben min for at gullungen skulle få pupp.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det virkelig INGEN her inne som skjønner hva som menes med: MULIGENS UBEVISST "LØGN"??????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

"Men jeg gidder ikke å svare på usakelige beskyldninger" skriver HI over her.

Skjønner du ikke at det er nettopp derfor folk reagerer så sterkt på hovedinnlegget ditt? Fordi du kommer med usaklige beskyldninger om at folk lyver.

Jeg skjønner at du kan stusse over at noen unger ikke tar flaske. Og at du ønsker å sette fokus på tredeling av permisjonen, og argumenter for og imot. Men derfra til å koble flaskenekt til bare å være løgn som folk tyr til som en skjult motstand mot å slippe til fedre, er ganske søkt.

Skrevet

Er det virkelig INGEN her inne som skjønner hva som menes med: MULIGENS UBEVISST "LØGN"??????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Abigail

Skrevet

Nei, det må du nok forklare.

Skrevet

Hvorfor i all verden deltar dere i disse debattene hvis dere blir "såret" av alt mulig?

Skrevet

Ærlig talt, folkens!

"Åååå, jeg er så traumatisert av at barnet mitt ikke vil ta flaske!"

"Blir så såret når noen antyder at jeg ikke har prøvd mitt beste!".

Blir litt flau på deres vegne her nå. Er da ingen som har beskyld dere for å være barnemishandlere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...