Gå til innhold

endelig min tur å hilse på!

Anbefalte innlegg

HURRA! idag skal vi på UL å jeg kjenner at jeg gruer/gleder meg.....veeldig spent. har noen lopper i magen, å matlysten er ikke på topp! Sove ca 4 t i natt.Men dette er helt normalt for meg når det skal skje noe man ikke gjør hver dag....

Storesøster skal få komme inn etterhvert når vi vet at alt er helt ok.

Det er nemlig egentlig ikke lov å m søsken hverken på UL eller kontroll når babyen er kommet ut... Veldig synd å strengt syns no jeg,men regler er vel regler...

Fortsetter under...

Hei -Hei!

Endelig hjemme igjen, å det var sååå fint å hilse på den lille som er ei jente. Akkurat som storesøster på 4 år sa. Vi var skikkelig heldig,så hun fikk være m inn hun og.Var litt usikker på om jeg turte å spørre om det var greit,men jordmora var dødshyggelig å leide storesøster inn til meg...(pappan var og m) Det var stooor stas skal dere tro! baby i magen "vinka" å storesøster vinka tilbake! *rørt*

Å så "wow" storesøster ble når hun så den lille putte en finger i munnen sin. Det v litt rart syns hun...

Så nå når vi kom hjem fant hun fram alle små suttene som hun brukte når hun var baby, så hun skulle gi lillesøstra si når den tid kom :) ahhhh...

Er 19 å noen dager, fikk flytta termin fra 4 aug til 2 aug... vel vel-2 dager teller MYE he he he.

Har ikke kjent noe liv ennå, men det kom av at morkaka ligger foran babyen, fikk heller ingen "gode" bilder heller,,, hun er visst ikke så fotogen( lik mora :) ), kjenner at jeg slapper mere av nå så jeg vet at alt er ok, å at når man har vært på UL, så er man litt "mere gravid". UL er på en måte den siste kneika i begynnelsen på et sv.skap syns jeg.

Til alle som skal på UL, lykke til! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...