Gå til innhold

er det mange som er veldig trøtte i det sist trimester?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er i uke 38 nå, er veldig trøtt. øker ikke å gjør noe annet enn å sove og spiser. har så vondt på fingrene,klare ikke å bøyer de. er det noe andre som har det sånn? jeg har ikke vært utenfor huset siden søndag.

Skrevet

Jeg har igrunn følt meg trøtt hele svangerskapet! Nå på slutten (har termin 8 mars), er jeg nok litt ekstra trøtt, men så sover jeg mye dårligere nå også da. Hører flere her som har vondt i fingrene og slikt, men det har heldigvis jeg slippet!

Skrevet

Jeg og. Var i kjempeform til jeg gikk ut i permisjon, men så begynte "forfallet". Masse vann i kroppen (men har blitt bedre i føttene etter massivt inntak av druer og vann, bruk av støttestrømper og pute under bena om natta), støle hender, oppe 4-5 ganger om natta og veldig, veldig trøtt. Hadde tenkt å ha avtaler og ærender hver dag for å fordrive tiden, men kjenner at det er altfor slitsomt nå. Var ikke ute av huset i går og skal sove litt på dagen for å orke kafetur med venninne som har bursdag i dag.

Men de som har erfaring sier at man bare skal sove mest mulig og samle energi til det som skal skje, ikke presse seg. Så vi får bare prøve på det : )

Skrevet

Jeg var ekstremt trøtt i første trimester, OK i andre og nå er jeg veldig trøtt igjen - ikke fullt så ille som mi første trimester, men jeg trenger en lur hver dag, og blir sliten av møter på jobb og av å være sosial og alt sånt. Er i uke 35 og har heldigvis permisjon f.o.m. påsken...

Skrevet

er i uke 38, og joda er myye trøtt... Men det blir værre hvis jeg ikke kommer meg ut av huset.

Skrevet

Uff,ja,jeg er i uke 37,og er supertrøtt. Sliter veldig med å holde meg ordentlig våken de dagene min lille 3 åring er hjemme fra barnehagen. Er helt ubrukelig når det gjelder husarbeid osv. Er vanligvis ganske så sosial og aktiv.I går var jeg i fødselsdag til svigermor.Hadde egentlig ikke lyst å gå,men tvang meg selv for min sønns skyld. I dag får jeg straffen:). Er helt i koma... Sukk! Godt at det ikke er så lenge igjen til jeg blir LITT mere mobil. Dere får prøve å se lyst på det dere også! Ikke lenge igjen:)

Skrevet

Jeg er bare i uke 30 og begynner å kjenne trøttheten snike seg tilbake ja! Var ekstremt trøtt i en periode i 1.tri, men nå er det på en annen måte. Føler meg mer sliten egentlig, og har behov for å sove mer ja! Blir nesten sliten bare av å tenke på at jeg er så sliten og trøtt...huff, nå ble det litt syting her =) Formen er jo ellers ganske bra!

Skrevet

Er 37+6 idag. Har blitt mye mer sliten og trøtt de siste ukene. Men har dere målt blodprosenten deres i det siste? Min var på 10 for nesten to uker siden og det er visst litt lavt. Man kan jo føle seg trøtt og sliten pga det også.

Skrevet

Jeg er også veldig trøtt for tiden, men sover også ganske dårlig om nettene da. Hihi det var en ettermiddag jeg satt sammen med guttungen å så på barnetv og jeg duppet av flere ganger, og hver gang øynene falt igjen kysset guttungen meg på munnen. Han er jo så søt da. Han synes nok ikke mamma skulle sove.

Skrevet

Jeg har vært trøtt hele svangerskapet jeg da, helt energifri.... + ekstra trøtt nå i et par uker...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...