Anonym bruker Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 Har ei nydelig tulle på 7 uker. Hun krever sitt og har sin egen døgnrytme som jeg syntes er vanskelig å følge....så er ganske trøtt og sliten for tiden. Samboeren min er sliten han også, men slipper ganske billig unnå. Jeg tar snuppa hver natt, gjør alt husarbeid, vasker klær, middag klar når han kommer fra jobb +++ Etter kveldsstellet i kveld tok jeg utslitt med meg tulla vår opp i sengen for å amme der. Da spør min kjære plutselig, "kan du ikke kile meg på ryggen samtidig?" Det holdt på å rable for meg!! Trodde han fleipet, men neida. Svarte ganske surt tilbake at det kunne han bare glemme. Da ble han dritsur, så nå sitter jeg i stua og syntes jeg har en dust av en samboer..... Uff, ikke så greit når man er trøtt og sliten hele tiden....
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2008 #2 Skrevet 5. mars 2008 HÆ?? Spurte han virkelig om det?????????? Det hadde faktisk ikke jeg gjort heller. Da hadde jeg nok sagt at nå er det baby som får mat og oppmerksomhet. Så da får vi se om jeg kan gjøre det etterpå. Han burde vel ikke bli sur for det. Har man baby i huset,så kan ikke alt gå som man selv vil lengre.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2008 #3 Skrevet 6. mars 2008 Jeg synes du overreagerte litt. Skjønner selvfølgelig at du er sliten. Hos oss har småbarnsperiodene alltid tatt forferdelig mye energi fra meg, og samboeren min har savnet meg mye, savnet kos ihvertfall, for jeg har ikke hatt energi eller lyst på kos, pjusk eller suss. Så dersom din er noe som min, var det ikke vondt ment, tror du?
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2008 #4 Skrevet 6. mars 2008 Da hadde jeg bare sagt til han, at hvis du vil ha kos så får du hjelpe meg litt mer på dagtid, da får jeg kanskje litt mer overskudd til å gi deg mer oppmerksomhet. Og hva med oss damer som tar mestearten av ansvaret i hjemmet... skal ikke vi få litt kos også??
Gjest Skrevet 6. mars 2008 #5 Skrevet 6. mars 2008 Skjønner godt at du klikka, jeg.. Synes dere burde fordele arbeidet hjemme bedre, da får du mer overskudd. Og hvis du skal kile han på ryggen, bør du få en laaaaaaaang nakke- og ryggmassasje først, du som sikkert går rundt å bærer på babyen hele dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå