Anonym bruker Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 Jente 3,5 mnd 5275 i vekt (liten) 62 cm Snur seg fra rygg til mage
Ranveig R Skrevet 5. mars 2008 #3 Skrevet 5. mars 2008 Jente 4 mnd. Ved 3 mnd var ho 6410g og 64cm. Er langt frå å snu seg, vrir seg rundt i ring på golvet når ho ligg på rygg. Sterk og fin i nakke/rygg, ligg støtta på armane, med hovudet høgt opp når ho ligg på magen. Begynner visst å forstå kva hender er for noko, og kva ein kan gjere med dei )
Syrin84 Skrevet 6. mars 2008 #4 Skrevet 6. mars 2008 jente 3 mnd og 11 dager snur seg fra mage til rygg 5970g og 64 cm.. lang for alderen, litt liten vekt i forhold til høyde smiler og ler
Mor&barn Skrevet 6. mars 2008 #5 Skrevet 6. mars 2008 Gutt 3 mnd og 3 uker. Da han var 3 mnd : 6760 g 0g 64 lang Snur seg fra rygg til mage, og i bland mage til rygg. Men det å spise på tærne er mye mer spennende så har ikke tid til å snu seg
Elskeråværemamma Skrevet 6. mars 2008 #6 Skrevet 6. mars 2008 Jente 3 måneder idag! 5400g og 60 cm Kan ligge på magen med hodet opp og er veldig sterk i nakken. Leker masse med sin egne hender Ruller fra rygg til siden Smiler og ler og småprater masse (når hun er i godt humør) kan sove i strekk 6 timer pluss om natta innimellom og sover godt videre etter nattamminga...
Barbafin Skrevet 6. mars 2008 #7 Skrevet 6. mars 2008 Gutt 4 mnd i morgen Da han var 3 mnd var han 7535g og 65 cm. Stor gutt, ja. Snur seg fra mage til rygg og har nettopp begynt å oppdage tærne sine. Blid og fornøyd stort sett. Snur seg etter lyder og er veldig opptatt av lys (f.eks. mobiltelefon, lamper, datamaskinen, etc.). Har begynt med fast føde og er iferd med å venne seg av puppen (dessverre).
Kjukka Skrevet 6. mars 2008 #9 Skrevet 6. mars 2008 Nå har jeg bare lyst å legge meg ned å grine her. Jenta mi er 4 mnd. og gjør ingenting. Hun løfter hodet greit, men blir vanvittig sint om jeg ikke snur henne over på ryggen igjen. Hun prøver å vri seg fra rygg til mage, men får det ikke til. Hun var vel: 6520 g og 65 cm i sist uke.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2008 #10 Skrevet 6. mars 2008 Jenta mi på 4 mnd gjør heller ingenting.. Løfter hodet fint i mageleie, men blir fort utålmodig...Men det tar jeg ikke så tungt:-) Det kommer seg etterhvert:-) Noen er litt raskere enn andre til å gjøre ting...
Datanerd Skrevet 6. mars 2008 #11 Skrevet 6. mars 2008 Gutt 3,5 mnd 4690gram og 58,2 lang ( født 5 uker før termin) Løfter hodet på magen, veldig nysgjerrig når bæres også og skal se på alt og alle.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2008 #12 Skrevet 6. mars 2008 Så kjekt å se hvordan andre er og vokser....Min jente er jo litt liten da men ser at hun ene jenten som er 4 mnd idag ikke ligger så veldig langt unna vekten til min jente. vært litt bekymret siden hun har lagt dorlig på seg i det siste. Men ammer nå annenhver time. Får se om det funker Takker
line_n & sara Skrevet 6. mars 2008 #13 Skrevet 6. mars 2008 Jente 3,5 mnd 5,5 og 62 på 3-mndkontrollen snur seg fra mage til rygg
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2008 #14 Skrevet 6. mars 2008 jente ved fødselen:4640, 52 lang 3 mnd:7660, 66 lang. Har hoppet ut av alle kurver helt fra starten, ser ut som hun er langt over et halvt år;-) Verdens deiligste!! Holder hodet selv, ligger lenge på magen før hun protesterer, pakker hendene i munnen og får tak i lekene sine i baby-gymmen. Smiler heeeele tiden, ler litt, men da må vi tulle og kile mye for å få den fram. er veldig våken og oppmerksom og har vært det hele tiden. Var 14 dager overtidig, det tror jeg har litt å si.. Ser to små hvite striper i nedemunnen. Tror jammen det er tenner på gang..
desember-nurk=) Skrevet 6. mars 2008 #15 Skrevet 6. mars 2008 Jente 3 mnd idag=) Veier 6 kg og 61 cm lang Gjør ingenting annet enn å spise og sove. Sover fra 21-9, altså hele natten og som regel hele dagen., Syns noen sa at småbarnstiden var morsom, jeg kjeder meg. Hun sover jo bare
Nr4? 💓 Skrevet 6. mars 2008 #16 Skrevet 6. mars 2008 Gutt 4 måneder idag!!Går fort fremover nå! Ved 3 mnd: 6800gram og 63 cm lang.. Han er utrolig blid og sutrer kun når han er sulten eller skal sove, i gjengjeld så sover han ikke mye.. har aldri gjort det egentlig!sover bra på nettene, mat 1-2 ganger, venter bare på at han skal sove rundt!! Men leste over her ei som var så bekymret over at babyen ikke gjorde noe.. Det gjorde ikke min heller før jeg for et par dager siden la meg ned ved siden av han på leketeppet og begynte å snu litt på han.. så nå snur han seg fra rygg til side, men ikke rundt, tror det er lenge til!
Gunda Gråtass Skrevet 6. mars 2008 #17 Skrevet 6. mars 2008 Jente 3,5 mnd 7070g og 62 cm Snur seg fra mage til rygg, smiler & ler
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå