Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har funnet en mer som avlang klump i brystet..dette området var ømt tidligere så tenkte det var en melkeansamling. men fikk ikke den bort ved å gni om tømme brystet. nå er den ikke øm lenger, men like stor! hva kan d være??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, det har jeg også,Jeg var hos lege og ble sendt til undersøkelset med engang. Melke kjertel. Var på ultra to ganger. Så deilig å vite at alt er ok. Så det er nok ingen ting å bekymre seg over,men alltid greit å få sjekket sånt likevel

Skrevet

tenker også melkekjerte, siden jeg går utifra at du har ammet/ammer en del.. men ring legen og si du ønsker en henvisning.

Alt er nok i orden skal du se, men skjønner at du er bekymret.

lykke til

Skrevet

Sørg for å få en skikkelig undersøkelse med ultralyd på mammapoliklinikken på nærmeste sykehus. (De som tar mammografi o.l., navnet henspeiler ikke på mamma ;-) ...)

Det kan være en betennelse selv om du ikke har symptomer på det, og da bør det dreneres.

Høyst trolig er det ingenting, men sjekk for å være sikker! Og ikke godta det om legen sier "du har ikke symptomer så det er ikke betennelse". Dersom det er en abcess kan du godt være symptomfri (fram til den vokser mer og blir vondere og vondere).

Det ordner seg helt sikkert! Lykke til.

Skrevet

tusen takk for svar...hadde betennelse i samme bryst for en drøy mnd siden...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...