Mammatileipia + ? Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 Jenta vår har blitt 6 mnd, og nå er vi klare for å feriere litt utover våren og sommeren. Spørsmålet er om det er nødvendig/lurt å kjøpe en reiseseng. Er de gode å sove i? Blir det kaldt for barnet å ligge helt nede ved gulvet? Hvor mange forskjellige typer finnes det? Er det forskjell på kvalitet/pris? Har sett noen teltlignende reisesenger, er det noen som har erfaring med disse?
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2008 #2 Skrevet 5. mars 2008 Hei Reiseseng er praktisk hvis en reiser men du bør tenke på litt ulike ting....skal gu ha den med i koffert utenlands f.eks må den være lett og liten. De hadde en test i Foreldre og barn i fjor hadde ringt de og hørt om de hadde ett blad... den som så ut som ett telt komm ikke godt ut i testen.... Jeg for min del har fått 2 brukte og det er stor forskjell i tyngde og oppsett. Jeg vet at noen barnehager krever reiseseng om barnet skal sove...
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2008 #3 Skrevet 6. mars 2008 jeg lånte ei reiseseng da jeg var på juleferie. Den var utrolig tung, og madrassen var steinhard. forhåpentligvis finnes det flere typer reisesenger. Forøvrig har "alle" i seng stående. Forhør deg litt for du drar på ferie, så slipper du kjøpe, og ikke minst drasse senga med deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå