Gå til innhold

Reiseseng???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta vår har blitt 6 mnd, og nå er vi klare for å feriere litt utover våren og sommeren.

Spørsmålet er om det er nødvendig/lurt å kjøpe en reiseseng.

Er de gode å sove i? Blir det kaldt for barnet å ligge helt nede ved gulvet? Hvor mange forskjellige typer finnes det? Er det forskjell på kvalitet/pris? Har sett noen teltlignende reisesenger, er det noen som har erfaring med disse?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Reiseseng er praktisk hvis en reiser men du bør tenke på litt ulike ting....skal gu ha den med i koffert utenlands f.eks må den være lett og liten. De hadde en test i Foreldre og barn i fjor hadde ringt de og hørt om de hadde ett blad... den som så ut som ett telt komm ikke godt ut i testen....

Jeg for min del har fått 2 brukte og det er stor forskjell i tyngde og oppsett. Jeg vet at noen barnehager krever reiseseng om barnet skal sove...

Skrevet

jeg lånte ei reiseseng da jeg var på juleferie. Den var utrolig tung, og madrassen var steinhard. forhåpentligvis finnes det flere typer reisesenger.

Forøvrig har "alle" i seng stående. Forhør deg litt for du drar på ferie, så slipper du kjøpe, og ikke minst drasse senga med deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...