Jente73_tvillinger Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 Ser ut til at det er flere enn meg som har fått babyer i uken som har gått Gratulere til dere alle. Jeg ble lagt inn forrige mandag med svangerskapsforgiftning, og ble satt igang på tirsdag. I to dager vandret jeg rundt i gangene uten noen særlige rier, eller jeg hadde litt maserier som var litt vonde innimellom, men jeg sovnet greit. Jeg sov meg faktisk fram til 5 cm åpning og vannavgang Dette skjedde kl 1700 på torsdag, kl 1800 begynte riene og kl 1946 kom Mari til verden. Hermine kom ett kvarter senere Jeg er enda litt ruset på en fantatisk fødsel - tenk det tok meg 2 timer å føde 2 jenter Epiduralen virket heller ikke, de bommet da de skulle sette den, så jentene kom på lystgass. Jeg skal fortelle mer senere - er sliten og lykkelig nå. Kom hjem i ettermiddag og nå må jeg komme meg i seng. Må jo først fortelle at jentene var begge ca. 2900 g, 48 cm lange og 34 rundt hodet. Så - de er ganske like, men tror likevel de er toegget.
moden mamma Skrevet 5. mars 2008 #2 Skrevet 5. mars 2008 Så fantastisk! Gratulerer! Håper jeg kan skrive om en like fin opplevelse om noen mnd... Det høres faktisk perfekt ut! (foruten svangerskapsforgiftningen da..) Gratulerer nok en gang - og lykke til med dagene som kommer! Husk: nyte.. og dokumentere )
Ventet på nr 2 og 3 Skrevet 5. mars 2008 #3 Skrevet 5. mars 2008 Gratulerer med to store jenter! Så herlig at du endelig har dem hos deg! Lykke til med barseltiden!
sommerfuglene Skrevet 6. mars 2008 #4 Skrevet 6. mars 2008 Gratulerer så masse med jentene! For ein fantastisk fødsel!! Må sei at det var godt å høre om ein tvillingfødsel uten dramatikk, har vært noen av dei no... Rart kor påvirka ein blir Lykke til med jentene Det var godt å høre at alt gjekk fint!
mor til 3 i april Skrevet 6. mars 2008 #5 Skrevet 6. mars 2008 Gratulere så mye med to store flotte jenter :-)
nå er vi fem Skrevet 6. mars 2008 #6 Skrevet 6. mars 2008 Gratulerer så mye. Hørstes ut som en utrolig fin fødsel:-) Lykke til videre med jentene!!
Sol med 2! Skrevet 6. mars 2008 #7 Skrevet 6. mars 2008 Gratulerer med to flotte jenter. Fint å høre om fødsler helt uten dramatikk også, foruten svangerskapsforgiftningen da, Hvor dramatisk er egentlig det når man oppdager det og tar affære med en gang?
Pluttiplutt Skrevet 7. mars 2008 #8 Skrevet 7. mars 2008 så flott, sove gjennom åpning og vannavgang da:) godt å høre om fødsler som går så bra. men hvordan i all verden klarte de å bomme med epiduralen.... gratulerer med jentene dine:)
Gjest Skrevet 7. mars 2008 #9 Skrevet 7. mars 2008 Ja dette gøres ut som en drømmefødsel:)) Gratulerer med to flotte jenter:)) Kos dere:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå