Distrea Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 I juni kommer barn nr 2 Til førstemann kjøpte vi brukt Simo kombi. Var fornøyd med at den var romslig, men var alt for tung. Jeg løfter mye inn og ut av bil og har et stort ønske om en lettere vogn denne gangen. Men ettersom denne babyen enda sikkert ligger i bag når vinteren kommer må det være plass til den + voksipose. Har sett på Emmaljunga City cross og Teutonia S3, men har bare lest og sett de på nettet, da det ikke er så mange barnevognbutikker her jeg bor oppi nord Har noen noen forslag/erfaringer?
Hvitkløver2020 Skrevet 6. mars 2008 #2 Skrevet 6. mars 2008 Disse Quinny vognene med tre hjul og Dreami bag er ikke så tunge og romslig bag er det også. ikke så lange da...bagen asså. de blir ganske små når man slår dem sammen- i forhold til simo i hvertfall!! Hadde det sist jeg oxo, denne gangen skal jeg ha en Quinny Speedi , med dreami bag. Denne er liten og lett, men det finnes jo modeller som oxo passer bedre på vinteren, stødigere! =)
mamman til juliprinsesse Skrevet 6. mars 2008 #3 Skrevet 6. mars 2008 Vi skal ha i juli og har bestillt oss spirit s3 den har vi forelsket oss i. den skal være veldig god å lun, bagen ser litt liten ut men det viser seg at synet bedrar, mener den er helt lik basson, en cm kortere i lengden. vogna er kjempe enkel å kjøre og lett å slå sammen. alle mål står på siden til lilleprinsen.no
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2008 #5 Skrevet 6. mars 2008 Bugaboo Camelon, letteste vogna med største bagen. Kan kjøpe vinterjul til den når snøen legger seg, og ellers har du en vogn som er så lett å manøvrere og håndtere at det er en drøm! Sjekke den ut i butikken i allefall. Be om en demonstrasjon, for denne er genial!
VenterNummer2 Skrevet 6. mars 2008 #6 Skrevet 6. mars 2008 Teutonia S3 er kjempe fin!!! vi har bestilt den i farge 3185 med varioplus bag. fashion bagen er muligens en smule større, men synes vario bagen virket lunere! har sett den i butikk, og fargen er mye finere enn slik den ser ut i katalogen. vognen er ellers veldig lett å trille/svinge og bagen er lett å bære! jeg gleder meg til å ta den i bruk
Distrea Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 6. mars 2008 Takk for svar alle sammen Må prøve å finne butikk som har noen av disse vognene, å få se de i virkeligheten. Da vi hadde førstemann lå han i bag med sikkehetsnett i bilen ganske lenge, er det sant at det ikke er lov sikkerhetsmessig? Syntes det var utrolig jæft å slippe å vekke han når han skulle inn og ut av bil. Hvis det fortsatt er lov, kan variobagen eller fashionbagen til S3 brukes i bil? Hoff.. så mye å tenke på. Hvor har dere kjøpt disse vognene? Er det kanskje mulig å få kjøpt brukt?
VenterNummer2 Skrevet 6. mars 2008 #8 Skrevet 6. mars 2008 de kan nok ikke brukes i bil, nei. grunnet dårlig score på sikkerhet frarådes nå bruk av bag. les mer her: http://www.dinside.no/php/art.php?id=314926 ellers får du kjøpt teutonia spirit s3 mange steder. de selger den billig på lilleprinsen.no (men hun har ikke så mange farger på lager). ellers selges de bl.a. på babyshop og babycomfort. mange kjøper de også gjennom utenlandske nettsider som www.mypram.de og www.pingpong-online.com. du kan selvsagt kjøpe brukt, men da får du ikke håndbrems (d er bare på 2008-modellene). lykke til med kjøpet!
*Amy Lee 09.03.08 :) HAR FØDT! Skrevet 6. mars 2008 #9 Skrevet 6. mars 2008 Vi har kjøpt teutonia s3 med fashionbag hos, www.lilleprinsen.no. Er superfornøyd med vogna ...fashionbagen er godkjent til bruk i bil med sikkerhetsnett.Den kan faktisk også brukes som reiseseng til babyen vokser ut av den...praktisk ) Du kan ringe Rita,som driver lilleprinsen...hun hjelper deg om det er noe du lurer på,hun er kjempehyggelig! Du sparer godt over 2200 kr på & kjøpe den vognen hos henne.
allegodetingertre Skrevet 6. mars 2008 #10 Skrevet 6. mars 2008 Det ligger mange pent brukte teutonia spirit s3 på www.finn.no. Jeg ville ikke valgt Quinny. Bagen er liten! TFK har forøvrig veldig stor bag.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2008 #11 Skrevet 6. mars 2008 Hei, har vært å sett på barnevogner idag .... Æ bor åsså i nord Trur vi blir å kjøpe den nyeste Brio vogna, den var i forskjellige farger Den ser litt tung ut, men fikk en lite kjøretur med den og den var lett ... Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå