Gå til innhold

Etter påske...

Anbefalte innlegg

Har satt opp et halvveis forslag til et ettermiddagstreff for alle interesserte...Merket at det er en del som er litt skuffet over at de ikke har kunnet vært med på formiddagene og det har nesten bare vært formiddagstreff i det siste...

Dato,tid og sted er herved oppe til diskusjon,så vær så god å komme med forslag...(foreløpig satt 27.mars kl17)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137058587-etter-p%C3%A5ske/
Del på andre sider

Fortsetter under...

noen forslag på sted:

-bari (igjen...)

-zia theresa

-en eller annen kinarestaurant

-nattergalen (sjekk ut menyen www.nattergalenbar.no...)

andre forslag??

jeg mener ihvertfall at det bør være i midtbyen,slik at det blir enkelt for de som er avhengig av buss...prisene og atmosfæren må være avslappet og laidback...og ikke minst,maten må være god...

Fikk ikke kommet i dag jeg, måtte på ekstra ul etter legetimen.

Kan jo hende jeg får kommet etter påske hvis ting drøyer,

håper det var hyggelig da:)

Ricks er jo et ok sted, (hvertfall når det blir treff med barnevogn,god plass)

God Påske!

var hyggelig idag,ja...det lune rede var koselig og ser ut til å funke bra med barnevogner... :)

ser alt bra ut med deg og den i magen eller??får nå nesten håpe det ikke drøyer da...jeg er ihvertfall ikke akkurat fristet til å gå noe særlig over...begynner å bli litt utålmodig allerede og jeg har ikke termin før 22.april... :-/

Ricks...hmmm...blir det liksom på forsiden på bakkeplan der det da??bare vært der en gang og det var den dagen de åpnet,husker ikke stort da for jeg var meget beruset... :S

Jada alt var bra, symfysen som bare hadde fortsatt oppover, men hun var ikke noe unormalt større i vekst enn gj.snittet. Greit å vite, så nå kan hun bare komme:)

Ricks er det på forsiden ja, god plass og sånn men veldig mørkt inne der når jeg tenker meg om, særlig for formiddagstreff..hehe

Bra det lune redet bestod testen da!:)

skal være ettermiddagstreff etter påske...

går jo an med peppe's eller egon også da,men syns de er litt dyre i forhold til hva man får av mat og service...

men rick's til ettermiddagstreff er notert som forslag...

fint om fler kommer med forslag og meninger også... :)

Annonse

Enig, Nattergalen har ikke god mat.. Men jeg synes heller ikke at Ricks topper lista over god mat altså, synes maten som vi spiste der sist smakte blæh..-og jeg er også kresen på mat;)

Har veldig lyst til å komme på treff, hvis ikke han lille er på vei ut, kan være bare meg som begynner å bli litt smålei og synes at han kan komme, men det kjennes ut som ting kan være på gang her..

Men hva med Bare Blåbær på Solsida?? Der har de i alle fall god mat.. eller kanskje Tulla Fisher igjen??

heller tulla da,isåfall...best å være når munkegata med tanke på de som er avhengig av buss...går jo også an å ta bari igjen da...fortsatt ganske åpent for diskusjon...bestiller bord dagen før tenker jeg...

Blir nok som det står på forsiden,altså på Rick's...Kjekt å prøve noe nytt... :)

Bryr meg ikke så mye om maten jeg,det er jo alltids spiselig uansett...

Kriterier for at jeg skal dra tilbake til en plass er service,tilrettelegging med bord og sånn,litt pris også har klientellet ganske mye å si...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...