trebarnsmammaen Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 ...må understreke at det absolutt er ufrivillig, da! Men det er så fort gjort å glemme noe som ligger i vogna, enten under i grinda eller nedi handleposen... Huff og huff! Det har vært et par pinlige situasjoner når jeg har kommet tilbake og bekjent mine synder.... hehe. Julelys fra Nille, salat fra Rimi.... Må skjerpe meg!!:-) Noen flere erfaringer?;-)
lengter daler ned i skjul... Skrevet 5. mars 2008 #2 Skrevet 5. mars 2008 jepp, har skjedd meg flere ganger )
Poteto Skrevet 5. mars 2008 #3 Skrevet 5. mars 2008 haha, ja.. men eg gjer noen varer til jenta eg, så ho kan leke med når vi er i butikken, da hender det at dei blir "gjemt" i vogna..
trebarnsmammaen Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. mars 2008 ...godt å høre at jeg ikke er alene!:-)
Poteto Skrevet 5. mars 2008 #5 Skrevet 5. mars 2008 det er du så absolutt ikke.. eg fikk beskje av dama i kassen at dette skjedde ofte.. hehe..
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2008 #6 Skrevet 5. mars 2008 meg også ! skjedde senest i går, men fikk min straff da jeg hadde tatt med feil type grøt ;o)
du og jeg og vi to Skrevet 5. mars 2008 #7 Skrevet 5. mars 2008 Har ikke skjedd, men har vært veldig nær flere ganger. Da har jeg stått med noe i hånda faktisk, som jeg har glemt å legge på disken. Har oppdaget det i siste liten hver gang. Legger liksom ikke merke til at jeg står og holder på noe... Ammetåke?
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2008 #8 Skrevet 5. mars 2008 Det har jeg ikke klart enda, men kommer vel snart. Opplevde i bokhandelen en gang med gutten min som da var 4 år plutselig sier til mamma; se hva jeg fant da, da hadde han "stjålet" en linjal. Fikk forklart at man ikke må gjøre sånn, og har heldigvis ikke opplevd det siden:)
Søtnosmamma Skrevet 5. mars 2008 #9 Skrevet 5. mars 2008 Vesla satt og lekte med en paprika på veg gjennom kassa mens jeg betalte og pakka varene. Kassadama smilte og lo til henne, men tenkte tydeligvis heller ikke på at leken skulle betales.
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 5. mars 2008 #10 Skrevet 5. mars 2008 Ja, det har skjedd, heldigvis har jeg alltid oppdaget det før jeg har gått ut av butikken! Paase flaut da:-) Noen tar det med ett smil og fniser litt andre blir rett og slett sinte, noe jeg syntes er latterlig da jeg faktisk betaler for varen og oppdager det slv..
loveandmarriage Skrevet 5. mars 2008 #11 Skrevet 5. mars 2008 Det har skjedd meg en gang også. Sikkert ikke siste gang heller. Nok å tenke på når de små er med ut! Hehe..
malingus Skrevet 5. mars 2008 #12 Skrevet 5. mars 2008 Har skjedd meg to ganger. Både på nille og pytt&panne. Men da lå varene tilogmed oppå vogna. Bare vandra ut med dem... Jeg er blitt så distre! Uff!
hilly- fødeklar med nr. 3. Skrevet 5. mars 2008 #13 Skrevet 5. mars 2008 Å, herremann trodde jeg var den eneste. Det har skjedd så utrolig mange ganger. En ting er ihvertfall sikker: Når jeg kommer tilbake og beklager, er ammetåken FANTASTISK å skylde på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå