Anonym bruker Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 Var på 9 mnd kontroll i dag og gutten min er bare 70,5 cm lang, men han veier 9,5 kg. Er litt redd for å få en veldig kort gutt, da jeg ikke ønsker at han skal få problemer med det i oppveksten!!
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2008 #2 Skrevet 5. mars 2008 Skjønner at du tenker på det, men om han blir kort av vekst så er det bare sånn det er. Jeg er selv lav, og har fått en gutt som ikke akkurat vokser i rekordfart - så jeg tenker at han kan komme til å bli mye lavere enn gjennomsnittet. Men det er ikke dermed sagt at han kommer til å få problemer med det i oppveksten, så lenge han har tro på seg selv og ikke selv ser det som noe problem, så tror jeg det vil gå fint. Det er nok lettere for jenter å være lave enn for gutter, men jeg var virkelig liten i forhold til venninnene mine - men tenkte aldri over det. Jeg var faktisk litt stolt av det, og det hadde veldig mye med hvordan foreldrene mine så på det. De synes aldri det var noe problem. Og det samme gjelder faktisk mannen min. Han var den laveste i klassen, er 170 som voksen - og den mest populære. Så jeg tror ikke det der nødvendigvis har noen sammenheng.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2008 #3 Skrevet 5. mars 2008 sant nok,men man hører alltid jenter si at korte menn er sååååå turn off. huff,du har rett,det betyr ikke noe.men vil bare hans beste!!
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2008 #4 Skrevet 5. mars 2008 Ja, jeg skjønner det. Og jeg kikker nok litt ekstra selv også, på hvor langt ned min lille gutt rekker på målbåndet på helsestasjonen. Men jeg vet at han har stor sjanse for å bli lav (he, he, jeg sier aldri kort, det høres så fælt ut synes jeg - jeg er ikke kort, jeg er lav) så jeg må bare holde fast ved at både jeg og faren hans har klart oss utmerket sosialt oppigjennom, selv om vi begge var lavest i hver vår skoleklasse. Og du - mannen min var kjent for å være den kjekkeste på skolen (både ungdomsskole og videregående, litt skryt nå - men det er sant) så det med turn off tror jeg heller gjelder usexy korte menn (he, he, da kan man bruke ordet kort)!
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2008 #5 Skrevet 5. mars 2008 he he, enig med deg, lave gutter kan være kjekke, men de mangler liksom noe. jeg er selv bare 160 og faren er 183.
du og jeg og vi to Skrevet 5. mars 2008 #6 Skrevet 5. mars 2008 Jeg synes ikke de mangler noe! (hilsen anonym over her)
Mikkemafian Skrevet 6. mars 2008 #8 Skrevet 6. mars 2008 Det er jo ursjarmerende med menn som er akkurat litt høyere enn meg, synes jeg!! Er 1.60 og det er je en del jenter som ikke er mye høyere enn det. Snuppa mi vokser så fort at jeg tenker på den andre siden... Kanskje hun blir så lang at hun blir "for lang" ? Så det skal ikke være lett dette her...
petite fleur Skrevet 6. mars 2008 #9 Skrevet 6. mars 2008 Jerg har alltid likt lave gutter/ menn jeg da, de høye stakene kan dere ha for dere selv! ;-D Samboeren min er 171, akkurat passe høy for meg. Det viktigste og beste vi kan gjøre for barna våre er jo å gi de en god selvfølelse, slik at fysiske trekk ikke hemmer de psykisk i framtiden. Var en gang sammen med en veldig kjekk fyr som var litt over 170 høy, jeg mener ordentlig pen altså (flere som skryter her i dag, ha ha). Men han var helt opphengt i at han selv syntes han var så lav, og det maset gjorde ham tilslutt litt utiltrekkende i mine øyne...Så det kommer an på øyet som ser! ;-)
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2008 #10 Skrevet 6. mars 2008 jeg er 158 høy, og jeg foretrekker lave menn helt klart! Pappaen til sønnen min er 174 og han har nå aldri hatt noe problem med å få seg damer... Han er politi! Sønnen min var bare 46 cm når han ble født, nå er han snart 5 år og en meter høy. han har 2 kjærester i barnehagen og er en av de mest populære der ifølge styreren på foreldresamtale : ) tror ikke det er så mye å bekymre seg for.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2008 #11 Skrevet 6. mars 2008 PS! og enig med oktobernurket i det at det som er usexy er når lave menn selv er opphengt i høyden sin, min siste kjæreste var såvidt over 160 og han var sykt opphengt i det med høyde. DET er turn-off, ikke høyden i seg selv. Han fikk en kort karriere for å si det sånn, men høyden hans var helt perfekt for meg!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå