Gå til innhold

Hjeeelp! Blod!!

eventyr

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Jeg hadde det på samme måte rundt uke 12-13, og var sikker på at det hadde gått galt. Ble umiddelbart henvist til ultralyd, som heldigvis viste at alt var bra med den lille. Fikk opplyst at dette skjer av og til, og ble sykmeldt med beskjed om å ta det helt med ro noen dager. Det gikk bra med meg og jeg er nå i uke 25.

Jeg vil anbefale deg å ta kontakt med legen din i morgen tidlig slik at du får sjekket dette. Det er forferdelig å oppleve det du nå opplever, og ikke vite hvordan det er med den lille. Ønsker deg lykke til videre.

Klem,

Hei og tusen takk for svar!

klarte ikke å vente til imorgen, så kontaktet legevakta. Kom rett inn og videre til gynekolog. UL viste et hjerte som slo, alt så bra ut. Er så utrolig glad, var sikker på at dette gikk galt. Så har fått beskjed om å ta det med ro, og gi beskjed hvis blødningen ikke stopper. Så håper det går bra.

Klem

Tusen takk. :-)

Hvor lenge var du sykemeldt etterpå?

Jeg har gitt beskjed på jobb at jeg ikke kommer denne uka, og har satt bort turene med hunden i helga. Satser på ei ytterst rolig helg, så får vi se til uka hvordan formen er. Kjenner at jeg er rimelig sjaber, selv om det ser ut til at blødningen er stoppet. Men retter seg nok.

Blei så redd, selv om jeg vet at dette skjer med enkelte, var jeg sikker på at dette gikk galt. Så gleden er desto større nå, selv om jeg jubler forsiktig her. :-)

Jeg var fullt sykmeldt i tre uker etterpå, og deretter 50% sykmeldt. Men, nå var det ikke blødningen alene som var årsaken til sykmeldingens lengde for min del. Jeg var i alle fall mer eller mindre i ro en uke etterpå. Blødningen ga seg etter et par dager, men jeg hadde menslignende smerter som ofte ble verre dersom jeg var i aktivitet, så motivasjonen for å holde seg i ro var absolutt til stede! (Dette var rett før jul så de ble ikke gjort stort av juleforberedelser her i huset akkurat...)

Jeg ble også utrolig redd da det skjedde og var sikker på at vi var i ferd med å miste den lille spiren vår. Gleden vi følte da vi så den aktive lille krabaten på ultralydskjermen kommer jeg aldri til å glemme...

Legg deg godt til rette på sofaen, og hold meg oppdatert da!

Klem,

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...