Tanja-oktober og november barn Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 Jeg leser så mange her som sier gå inn på trygg trafikk å se videor osv. Pga at man skal ikke snu barna forovervendt føre de er nesten 3år. JEg har selv tatt kontakt med de og jeg har tulla mi forovervendt. Leser også at mange av dere skriver at vi gjør det for vår egen skyld å ikke barna. Hvorfor kan ikke bare andre respektere at noen vil ha det på den måten og andre på en annen måte. JEg fikk beskjed at vårt sete er godkjent forover i hennhold til vekten til tulla og at det ikke var noe i veien for å ha henne forovervendt. Skal man gå å hele tiden tenke på det at det er sikrere en andre ting osv.. NEI.. Jeg kjøper jo ikke sete som ikke er godkjent. Vår tulla kastet opp å ble bilsyk, byttet sete å hun elsker å kjøre bil, så akkurat å gjøre det for min skyld er tull. Synes bare det er så mye hevs her inne, man spørr om råd osv her inne men ikke alltid det man får tilbake. Når jeg var liten var det ikke noe snakk om forover og bakover vendt som i dag. Og det var ikke så mye dødsulykker/skader med barn den gang. Ville bare si dette, for ganske sårende når folk mener man er en dårlig mor pga hvordan ungen sitter i bilen.
jet trip Skrevet 5. mars 2008 #2 Skrevet 5. mars 2008 Er nå du som mor bestemmer hvordan barnet dit sitter vel. Vi foreldrene må gjøre avgjørelser hver dag om diverse ting. Alle gjør/ bestemmer slik det passer for deres unge. Jeg selv leser mye og prøver å finner ut hva som er anbefalt og hva som er fornuftig og hva som passer for oss. Og når jeg har vurdert og endelig bestemt så er det ikke folk i dib`n som overkjører meg. Men har fått noen smarte tips her og..;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå