Gå til innhold

i word kommer det ikke opp mellomrom lenger bare prikker i stedet. noen som kan hjelpe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg må ha gjort ett eller rannet galt

Skrevet

Bruk hjelpefunksjonen og søk på "fylltegn", og følg instruksjonen i hjelp om hvordan du slår av den kommandoen du sikkert har gitt uten å vite det. :-)

Skrevet

Du har bare klikket der hvor du får fram de usynlige tegnene. De spiller ingen rolle for disse kommer ikke fram på utskrifter osv, men om du vil ha dem bort klikker du på det symbolet som ser omtrent ut som en omvendt P. ¶

Skrevet

murlig at jeg er dom, for jeg kjønner ingen ting. :-(

Skrevet

Haha.... Selvfølgelig er det det, oktaviastar! Du verden, jeg imponerer meg selv her - ved å tenke alt for innviklet. :-) Takk for påminnelsen! Disposisjonsvisning tenker jeg vi kaller dette. Du kan endre ved å trykke på symbolene nederst i venstre hjørnet av dokumentet ditt, eller bruke Vis-menyen. :-)

Skrevet

hm.. klikker på det når det står på arket? eller ett annet sted? på arket skjer det ingen ting

Skrevet

Oppe i verktøylinjene.

Skrevet

Dette kan man få fram i helt vanlig normalvisning. Er en egen knapp i standardverktøylinja.

Skrevet

jeg får det ikke til. ikke finner jeg det symbolet noe sted bortsett fra vær gang jeg trykker enter. og ikke finner jo noe sted som sier noe om mellomrom (så vit jeg kan se) huff. blir så irritert også

Skrevet

Om du ikke har knappen i verktøylinjene gå på Vis - Verktøylinjer - Tilpass

Velg så Standard og finn så den knappen jeg nevnte før ¶ og legg den til.

Håper valgene heter det samme for jeg har selv bare Open Office på maskina her og husker ikke nøyaktig hva ting heter i Microsoft Office.

Skrevet

jeg har kommet fram til standar og det står mye der men jeg kjønner ikke hvem av de knappene som tilhører mellomrom eller den omvendte P... hehe.. du er en engel!

Skrevet

Er du helt sikker på at det ikke er en slik omvendt P ¶ noe sted oppe i verktøylinjene dine?

Skrevet

jeg fant den :) det var en bitte liten pil man måtte trykke på også kom den fram.... hihi *super glad" (skriver stor innlevering i bedøk og har 1 uke på meg)

TUSEN TAKK :-)

Skrevet

Flott at du fant den. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...